Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " عوامل حیاتی موفقیت برای پیاده سازی سیستم های ERP در مدیریت عمومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل حیاتی موفقیت برای پیاده سازی سیستم های ERP در مدیریت عمومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Informing Science Institute, Proceedings of the Informing Science and Information Technology Educat
سال انتشار
2013
کد محصول
1012901
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
462 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

هدف این پژوهش، کشف  عوامل حیاتی موفقیت برای پیاده سازی موفق سیستم های ERP در مدیریت عمومی است. اول از همه، این مقاله ماهیت مدیریت فرآیند کسب و کار به خصوص در دولت های عمومی را نشان می دهد. به سیستم های ERP توجه خاصی شده است که از مدیریت فرآیند های کسب و کار پشتیبانی می کنند و عوامل حیاتی موفقیت برای پیاده سازی آنها نشان داده شده است. سپس، مطالعه ی موردی پیاده سازی سیستم های ERP در سازمان دولتی لهستان شرح داده شده است. سپس یافته های تحقیقاتی مربوط به عوامل حیاتی موفقیت برای پیاده سازی سیستم های ERP در مدیریت عمومی در لهستان نشان داده شده اند. نتایج بدست آمده در این پژوهش برای پژوهشگران و کارشناسان مفید است که مطالعات خود را روی فرایندهای پشتیبان سیستم های ERP در مدیریت عمومی و سازمان های دولتی توسعه دهند و سیستم های ERP را پیاده سازی کنند.

-1مقدمه

با جستجو برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه و بهبود کیفیت محصول و افزایش رضایت مشتری و ارزش سهام، سازمان ها تشخیص داده اند که منبع موفقیت در این حوزه در عملکرد فرآیندهای آنها نهفته است. معلوم شده است که جستجو برای سازمانی به عنوان ساختارعملیاتی کافی نیست، بلکه باید شبکه ای از فرآیندهای کسب و کار مرتبط در نظر گرفته شود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




business process
public administration
critical success factors

ثبت سفارش جدید