Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مشخصه‌های عملی کانال پهن باند در یک محیط بندر دریایی در فرکانس 5.8 GHz " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مشخصه‌های عملی کانال پهن باند در یک محیط بندر دریایی در فرکانس 5.8 GHz
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE JOURNAL OF OCEANIC ENGINEERING
سال انتشار
2015
کد محصول
1012929
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، اندازه‌گیری‌های مربوط به میزان انتشار پهن باند  به‌صورت آزمایشگاهی در یک سناریوی بندر دریایی تحت فرکانس 5.8 GHz ارائه می‌شود. اندازه‌گیری‌های صورت گرفته در بندر Cádiz, Spain با تعیین عمق کانال با استفاده از سیگنال پالس تناوبی صورت گرفته است که بر اساس نتایج حاصل، پروفیل‌های تأخیر توان (PDPها) برای مکان‌های مختلف تخمین زده شده است. این مطالعه روی سناریوهای انتشار مبتنی بر ساختار آنتن با ارتفاع پایین تمرکز دارد. PDP های عملی با یک افزایش ناگهانی مشاهده می‌شوند که می‌تواند ناشی از ماهیت محیط باشد. این نتیجه به‌شدت با نتایج مورد انتظار در سایر محیط‌های معمولی (محیط‌های شهری، داخل ساختمان و غیره) که دارای پروفیل‌های پیوسته هستند، متفاوت است. علاوه بر این، پارامترهای پراکندگی زمانی، نظیر تأخیر متوسط، انتشار تأخیری، و پهنای باند پیوسته نیز استخراج می‌شود. مقادیر تخمینی برای تأخیر متوسط و انتشار تأخیری، کم هستند، که بیانگر این موضوع است که کانال مورد نظر می‌تواند برای سیگنال‌های دارای پهنای باند پایین که روی دریا مورد استفاده قرار می‌گیرند، هموار در نظر گرفته شود. در حقیقت، مقدار میانی پهنای باند ذاتی برابر 8 GHz در نظر گرفته می‌شود، از این رو این کانال‌ها برای پشتیبانی از سرعت داده‌های نسبتاً بالا با استفاده از سیستم‌های مخابراتی، مناسب هستند.

1-مقدمه

فناوری‌های مخابرات بی‌سیم برای کاربردهای روی دریا، اثر قابل‌توجهی روی بهره‌برداری‌های دریایی طه دهه اخیر داشته است. برای مثال، مانیتورینگ پیوسته کشتی‌ها و نیز تجهیزات را می‌توان به‌عنوان یک آیتم مهم و حیاتی در نظر گرفت. به‌صورت مشابه، استفاده از سیستم‌های رادار نقلیه برای اجتناب از تصادف، و کاربردهای کنترل از راه دور نیز برای اپراتورهای دریایی مورد توجه است. علاوه بر این، پایش ویدئویی از طریق تصاویر روی دریا نیز برای فعالیت‌های دریانوردی مختلف، مفید می‌باشد. همچنین، بهره‌وری بیشینه وابسته به واحدها نیز قابل مدیریت می‌باشد. تمامی این عملیات‌ها و پروسه‌های مانیتورینگ را می‌توان با استفاده از مخابرات بی‌سیم، برآورده و به‌خوبی هماهنگ نمود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



5.8 GHz
broadband characterization
channel measurements
maritime area

ثبت سفارش جدید