Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بررسی سوابق به اشتراک گذاری دانش در راستای کمک به نوآوری گروهی از طریق یک دیدگاه چند سطحی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی سوابق به اشتراک گذاری دانش در راستای کمک به نوآوری گروهی از طریق یک دیدگاه چند سطحی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Information Management
سال انتشار
2011
کد محصول
1012934
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
477 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله بررسی می‌کند که چطور جو رهبری تحول آفرین (TFL) بر اتحاد و یکپارچگی اعضا یا کارکنان گروه و همچنین بر انگیزه‌هایشان برای به اشتراک گذاشتن دانش با یکدیگر تأثیر می‌گذارد. و اینکه چطور این انگیزه‌ها به‌طور ثانویه بر نوآوری گروهی اثرگذار است. داده‌ها از 301 کارمند به‌صورت منتخب اخذ شد که شامل 52 گروه (R&D) گردید. این فرضیه هم به واسطه تحلیل‌های آماری و هم از طریق مدل‌سازی خطی مرتبه‌ای آزموده شد. نتایج نشان داد که انگیزه کارکنان برای به اشتراک گذاشتن دانش در میان اتحاد گروهی با جو رهبری تحول آفرین ارتباط داشت. در سطح گروهی، نتایج، روابط میان (انگیزه به اشتراک گذاری دانش در گروه) و نوآوری گروهی را تأیید کرد. نتایج همچنین حاکی از آن بود که (انگیزه به اشتراک گذاری دانش در گروه) در رابطه میان رهبری تحول آفرین و نوآوری گروهی به عنوان واسطه عمل می‌کند.

1-مقدمه

نوآوری، انعطاف‌پذیری و داشتن تمایل برای پذیرش روش‌های جدید به جهت خلق راه‌حل‌های دانش‌بنیان، به‌طور روزافزون به عنوان یکی از ابزارهای ضروری و لازم‌الاجرا در اختیار شرکت‌هایی قرار دارد که قصد دارند تا از عهده پیچیدگی محیط‌های رقابتی امروزی به‌خوبی برآیند. هر چقدر که بخش‌های بیشتری از اقتصاد جهانی دانش‌بنیان می‌گردد، اهمیت درک روابط منطقی میان سرمایه اجتماعی یک سازمان و سازوکارهای مدیریت دانش که به‌وسیله سازمان بکار گرفته می‌شود و همچنین اثراتشان بر خلاقیت و نوآوری، هم در سطح گروهی و هم انفرادی بیشتر می‌شود. در حالی که چند تن از محققان و وکلا اذعان داشتند که (به اشتراک گذاری دانش) نقش مهمی در ایجاد و نگهداری کارایی و سودمندی پایدار ایفا می‌کند، در این مقاله به‌طور شگفت‌آوری تعداد اندکی از مطالعات تجربی به‌طور پیوسته هم بر روی سوابق (به اشتراک گذاری دانش) و هم بر روابطشان با نوآوری سازمانی مورد بررسی قرار گرفت. در یک سطح سازمانی، مقالات و نوشته‌های موجود بر اثرات شیوه‌های مدیریتی و فرهنگ سازمانی (به اشتراک گذاری دانش) تاکید دارند. تحقیقات پیشین با بیش از یک چشم انداز عضو گروهی انفرادی. در مقایسه با – تمرکز بر روی شخصیت‌ها و گرایش‌های کارکنان و روابط آنها با (به اشتراک گذاری دانش). با وجود اینکه که هر یک از این دو جریان تحقیقاتی اطلاعات سودمند و مفیدی را ارائه داده است، توجه بسیار اندکی از یک دیدگاه چند سطحی به سوابق و پیامدهای (به اشتراک گذاری دانش) داشته است، علی رغم اینکه اهمیت اتخاذ یک چشم انداز تحلیلی و مفهومی هم سطح بر تعاملات اجتماعی تأیید شده که شامل (به اشتراک گذاری دانش) در محیط‌های سازمانی می‌شود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


knowledge sharing

ثبت سفارش جدید