Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک روش محاسبه شاخص جدید به‌منظور بهبود دسته‌بندی نوع خطا، مکان خطا و حوزه آن در سیم‌پیچ ترانسفورماتور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش محاسبه شاخص جدید به‌منظور بهبود دسته‌بندی نوع خطا، مکان خطا و حوزه آن در سیم‌پیچ ترانسفورماتور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Industrial Informatics
سال انتشار
2017
کد محصول
1012963
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، خطاهای تغییر فضای دیسک (DSV)، تغییر شکل شعاعی (RD)، اتصال کوتاه (SC) و جابجایی محور (AD) به‌عنوان مرسوم‌ترین خطاهای سیم‌پیچی ترانسفورماتور در مکان‌های مختلف و با حوزه‌های مختلف، در حالت خاص روی یک سیم‌پیچی kV 20 از یک ترانس توزیع 1.6 MVA اعمال می‌شود. برای دسته‌بندی نوع خطا، مکان خطا و حوزه آن، یک روش محاسباتی جدید برای شاخص‌های مقایسه تابع انتقال (TF) تحت عنوان روش محاسباتی پنجره‌ای پیشنهادی می‌گردد. کل بازه فرکانسی TF در این روش اسکن می‌شود. این مقاله نشان می‌دهد که روش پیشنهادی باعث افزایش قابلیت شناسایی بصری خطا حتی برای شناسایی نوع خطا شده و به‌صورت قابل‌توجهی دقت دسته‌بندی نوع خطاهای سیم‌پیچی، مکان و حوزه خطاها را افزایش می‌دهد. در این مطالعه، روش آنالیز افتراقی فیشر (FDA) برای کاهش ابعاد و نیز استخراج ویژگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت روش FDA برای ماکزیمم سازی قدرت تفکیک بین دسته‌ای و در عین حال مینیمم سازی تغییرات درون دسته‌ای برای استفاده در این کاربرد خاص مورد تحلیل قرار گرفته به‌گونه‌ای که ابعاد کاهش‌یافته و ویژگی‌های مقتضی نیز از ویژگی‌های متعدد محاسبه شده با استفاده از این روش پیشنهادی استخراج می‌گردد.

1-مقدمه

علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان سیستم‌های قدرت، و امنیت اشخاص، و نیز شناسایی اولیه خطاهای تجهیزات قدرت، مانیتورینگ شرایط  نیز هزینه‌های مربوط به زمان و هزینه‌های اقتصادی را کم کرده است [1]. بنابراین، مانیتورینگ تجهیزات و نیز شناسایی خطا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. بسیاری از محققین علاقه‌مند در مقالات روش‌هایی مختلفی را ارائه کرده‌اند نظیر بازرسی خودکار هسته‌های مغناطیسی [2]، شناسایی خطاهای ماشین‌های القایی [3]-[5]، و شناسایی خطا در ترانس‌های قدرت...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Fault Classification
Power Transformer
Transfer Function
Winding Faults
Windowed Calculation


ثبت سفارش جدید