Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پیاده سازی کنترل‌کنندۀ منطق فازی و کنترل‌کنندۀ PID در موتورهای کدگذار DC برای وسایل نقلیۀ خود راهنما " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیاده سازی کنترل‌کنندۀ منطق فازی و کنترل‌کنندۀ PID در موتورهای کدگذار DC برای وسایل نقلیۀ خود راهنما
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Manufacturing
سال انتشار
2018
کد محصول
1012997
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

استفاده از AGV با سرعت یا RPM ثابت در کارخانه برای کاهش زمان توقف و زمان تدارک به امری ضروری تبدیل شده است. برای دستیابی به RPM ثابت در AGV از کنترل‌کنندۀ منطق فازی و کنترل‌کنندۀ PID استفاده می شود. AGV شامل موتور DC جاروبک‌دار با کدگذار، درایور موتور، ریزکنترل‌کننده و باتری می باشد. کدگذار موقعیت محور را به عنوان فیدبک به ریزکنترل‌کننده ارسال می کند. ریزکنترل‌کننده خطای سیستم را بر اساس پارامترهای تعیین شده توسط الگوریتم های مورد نظر کاهش می دهد. در این مقاله ابتدا اطلاعات مختصری در مورد سخت افزار، نرم افزار و این الگوریتم ها ارائه می شود. سپس روش پیاده سازی الگوریتم برای سیستم نشان داده می شود. در نهایت نیز نتایج حاصل و بررسی آنها بر اساس الگوریتم های مورد استفاده ارائه می شوند. مقایسۀ بین کنترل‌کنندۀ PID و کنترل‌کنندۀ فازی PID نیز نشان داده می شود. برای به دست آوردن پارامترهای PID از الگوریتم های زیگلر-نیکولز استفاده شده است. سیمولینک متلب و جعبه ابزار منطق فازی برای شبیه سازی مورد استفاده قرار گرفته است. برای دریافت فیدبک ارسالی از کدگذار و همچنین کنترل سرعت موتور نیز از ریزکنترل‌کنندۀ آردوینو استفاده شده است. به طور خلاصه، این استراتژی های کنترلی به AGV کمک می کنند تا با RPM ثابت و با زمان نشست، خطای حالت پایدار و فراجهش کمتر بتواند کار کند.

1-مقدمه

در این مقاله روش پیاده سازی الگوریتم کنترل PID و الگوریتم کنترل منطق فازی برای راه اندازی AGV با سرعت ثابت ارائه می شود. به منطور دستیابی به سرعت ثابت در AGV، سرعت موتور DC با استفاده از الگوریتم های مذکور کنترل می شود [1]. شکل 1 بلوک دیاگرام سیستمی را نشان می دهد که در آن کدگذار به عنوان یک عنصر فیدبک استفاده شده است. موتور به عنوان یک دستگاه در نظر گرفته شده و آردوینو (کنترل‌کنندۀ منبع باز) به عنوان یک کنترل‌کننده به کار برده شده است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Arduino controller
MATLAB Simulink
Fuzzy logic controlle

ثبت سفارش جدید