Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی کلی تکنیک‌های مسیریابی متحمل خطا در شبکه‌های حسگر بی‌سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی کلی تکنیک‌های مسیریابی متحمل خطا در شبکه‌های حسگر بی‌سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Third International Conference on Sensor Technologies and Applications
سال انتشار
2009
کد محصول
1013001
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
549 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به دلیل شرایط محیطی سختی که در آن‌ها می‌توان از شبکه‌های حسگر بی‌سیم استفاده کرد و هم‌چنین به علت خصوصیات یکتای شبکه‌ی حسگر آن‌ها، به ویژه منبع تغذیه‌ی محدود، قابلیت‌های مربوط به سنجش، پردازش و ارتباطات، بدون شک این شبکه‌ها یکی از موضوعات اصلی در پژوهش‌های اخیر هستند. با داشتن چالش‌های زیاد و مسائل مربوط به طراحی که بر روی مسیریابی داده‌ها اثر می‌گذارند، نیاز به یک پروتکل مسیریابی متحمل خطا اهمیت پیدا می‌کند. در این مقاله ایده‌های کلیدی تکنیک‌های کنونی متحمل خطا برای پروتکل‌های مسیریابی را خلاصه و برجسته نموده و پروتکل‌های موجود پیشنهاد شده برای پشتیبانی از تحمل خطا را بررسی می‌نماییم. در نهایت، تعدادی از جهات پژوهشی آتی در زمینه‌ی تحمل خطا در مسیریابی شبکه‌های حسگر بی‌سیم را ارائه می کنیم.

1-مقدمه

به دلیل کاربردهای گسترده‌ی شبکه‌های حسگر بی‌سیم (WSNها) [1] که ممکن است نیازی به نظارت انسان نداشته باشند، این شبکه‌ها به تازگی توجه پژوهشی زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند. WSNها از صدها یا هزاران حسگر بی‌سیم کوچک تشکیل می‌شوند که این حسگرها برطبق نیازهای آن کاربرد خاص می‌توانند حرکت کنند یا ساکن باشند و در یک محدوده‌ی وسیع توزیع گردند. کار اصلی این حسگرها، سنجش رخدادهایی که در ناحیه‌ی آن‌ها اتفاق می‌افتند و ارسال داده‌های سنجش شده برای چاهک (ایستگاه پایه) است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




wireless sensor networks
routing protocols
fault tolerance

ثبت سفارش جدید