Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " دسته بندی از طریق خوشه بندی، رویکردی که به منظور پیش بینی نمرات نهایی دانشجویان، براساس میزان مشارکت آنها در انجمن ها، ارائه شده است " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دسته بندی از طریق خوشه بندی، رویکردی که به منظور پیش بینی نمرات نهایی دانشجویان، براساس میزان مشارکت آنها در انجمن ها، ارائه شده است
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Educational Data Mining Society
سال انتشار
2012
کد محصول
1013077
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
401 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، برای انجام دسته­ بندی از طریق خوشه ­بندی رویکردی ارائه می­شود که با استفاده از این رویکرد می­توان براساس داده­ های انجمن­ ها، نمرات نهاییِ یک دوره­ ی دانشگاه را پیش­بینی نمود. هدف این رویکرد از دو بخش تشکیل شده است:

تعیین اینکه، آیا میزان مشارکت دانشجویان در دوره­ا­ی از انجمن، می­تواند ملاک خوبی برای پیش­بینی نمرات نهایی آنها در آن دوره محسوب شود؟

بررسی اینکه آیا رویکرد ارائه شده (رویکرد دسته ­بندی از طریق خوشه­ بندی) می­تواند به دقتی مشابه با الگوریتم­ های سنتی دسته ­بندی، دست یابد؟

با استفاده از داده ­های واقعی بدست آمده از دانشجویان سال اول، آزمایشاتی انجام شده ­اند. بسیاری از الگوریتم ­های خوشه ­بندی، برای پیش­بینی اینکه آیا دانشجویان در یک دوره قبول می­شوند یا مردود، عملکرد رویکرد ارائه شده در این مقاله را با عملکرد الگوریتم­ های دسته ­بندی قبلی مقایسه کرده و در نهایت برای دسته­ بندی، از این رویکرد استفاده کرده ­اند (این پیش­بینی براساس اطلاعات بکار برده شده در مودل دانشجویان انجام می­شود). نتایج آزمایشات نشان می­دهند که نتایج حاصل از الگوریتم خوشه­ بندیِ امید ریاضیِ بیشینه ­سازی (یا به اختصار الگوریتم EM) مشابه است با نتایج حاصل از بهترین الگوریتم ­های دسته ­بندی، به ­ویژه زمانیکه گروهی از ویژگی­ های منتخب، مورد استفاده قرار می­گیرند. در نهایت، برای توصیف روابط میان دو خوشه و دو دسته از دانشجویان، از مراکز خوشه­ های EM استفاده می­شود.

1-مقدمه

اخیراً انجمن­ ها به یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در اینترنت تبدیل شده ­اند. یک انجمن اینترنتی، یک برنامه ­ی مبتنی بر وب است که این امکان را فراهم می­سازد تا کاربران بتوانند محتوای تولید شده­ ی خود را در قالب یک بحث، منتشر نمایند. انجمن­ های اینترنتی گاهی با عناوین دیگری همچون، انجمن­ های وب، تابلوهای بحث، تابلوهای پیام، گروه­ های بحث یا تابلوهای بولتن نیز نامیده می­شوند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


classification via clustering
prediction
classification

ثبت سفارش جدید