Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مکانیسم مسیریابیِ چند مسیره با تاب‌آوری بالا و مصرف بهینه‌ی انرژی، در شبکه‌های حسگر بی‌سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مکانیسم مسیریابیِ چند مسیره با تاب‌آوری بالا و مصرف بهینه‌ی انرژی، در شبکه‌های حسگر بی‌سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ACM SIGMOBILE Mobile Computing and Communications Review
سال انتشار
2001
کد محصول
1013096
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
140 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در مطالعاتی که در گذشته به ارائه‌ی شِماهایی برای انتشار داده‌ها در شبکه‌های حسگر بی‌سیم پرداخته بودند، نیاز بود تا از تکنیک‌های فلودینگ داده‌ها به صورت دوره ای و آنهم با نسبت پایین استفاده شده تا بتوان در صورت بروز خطا و اشکال در مسیرهای شبکه، این مسیرها را بازیابی نمود. در این مقاله قصد داریم تا دو نوع شِمای مسیریابی چندمسیره را ارائه نماییم تا بتوان در صورت بروز اشکال و خطا در کوتاه‌ترین مسیری که بین مبدأ و مقصد وجود دارد، آن مسیر را بازیابی نمود. در همین راستا، به مطالعه‌ی مکانیسم مسیریابیِ چندمسیره‌ی مجزا خواهیم پرداخت. یک شِمای مسیریابی چند شاخه ­ای و در هم تنیده را نیز ارائه خواهیم داد که به وسیله‌ی آن می‌توان چندین مسیر مستقل و جزئی را از آن استخراج نمود. یافته‌ایم که مسیرهای چند شاخه ای و یا به اصطلاح در هم تنیده را می‌توان گزینه‌ای مهم برای بازیابی مسیر از اشکالات الگو دار و مجزا و آن‌هم  با مصرف بهینه ی انرژی در نظر گرفت.

1-مقدمه

شبکه‌های حسگر [2] را می‌توان به عنوان شبکه‌های بزرگ مقیاسی از گره‌های حسگر مشبک و کوچک در نظر گرفت؛ از جمله‌ی این شبکه ها می‌توان به شبکه‌ای اشاره کرد که توسط آقای رنه [4] ارائه گردید است. یک چنین گره ای می‌تواند مجهز به یک یا چند حسگر بوده که می‌توان این حسگرها را نزدیک به محل وقوع پدیده‌های مختلفی که قصد ثبت اطلاعات آن را داریم مستقر نمود؛ البته استقرار این گره‌ها به گونه‌ای صورت می‌گیرد که طول عمر آن‌ها به بالاترین سطح ممکن رسیده و بتواند بر پویایی‌های محیط و بروز اشکالات غلبه نماید... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Wireless Sensor Networks

ثبت سفارش جدید