Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " انگیزش از طریق طراحی کار: آزمون یک نظریه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انگیزش از طریق طراحی کار: آزمون یک نظریه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR AND HUMAN PERFORMANCE
سال انتشار
1976
کد محصول
1013098
تعداد صفحات انگليسی
30
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدل پیشنهادی ما شرایطی را مشخص می­ کند که تحت آنها، افراد از لحاظ درونی جهت انجام اثربخش وظایف خود برانگیخته می­ شوند. این مدل بر تعامل میان سه دسته از متغیرها تمرکز می­ کند: (الف) وضعیت ­های روان شناختی کارکنان که باید برای توسعه "رفتار کاری دارای انگیزه درونی" وجود داشته باشند؛ (ب) ویژگی­ های شغلی که می ­توانند این حالت ­های روان شناختی را ایجاد کنند؛ و (ج) ویژگی ­های افراد که تعیین می ­کنند یک فرد چقدر به شکلی مثبت به یک شغل پیچیده و چالش آفرین پاسخ می ­دهد. این مدل برای 658 کارمند آزمایش شد که در 62 شغل متفاوت در هفت سازمان فعالیت می­ کنند، و یافته ­ها از روایی آن حمایت می­ نمایند. تعدادی از ویژگی­ های خاص این مدل مورد بحث قرار می­ گیرند (از جمله استفاده از آن بعنوان مبنایی برای تشخیص ویژگی­ های مشاغل و ارزیابی پروژه­ های بازطراحی شغلی)، و این مدل با نظریات دیگر طراحی شغلی مقایسه می ­شود.

1-مقدمه

بازطراحی کار، در تلاش جهت بهبود همزمان بهره ­وری و کیفیت تجربه کاری کارکنان در سازمان­ های معاصر، بطور فزاینده ­ای در حال کسب اهمیت بعنوان یک استراتژی می­ باشد. اگرچه مزایای بازطراحی کار (یا "غنی­ سازی شغلی" یا "توسعه شغلی") وسیعا در ادبیات مدیریت مورد توجه قرار می ­گیرند، اما در حقیقت چیز زیادی در این مورد مشخص نیست که چرا کار "غنی سازی شده" گاهی اوقات منجر به برآیندهای مثبت برای کارکنان و برای سازمان­ های کارفرمای آنها می­ شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Motivation through the design of work

ثبت سفارش جدید