Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " جریان لغزشی نقطه سکون: حل دقیق معادلات ناویر- استوکس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
جریان لغزشی نقطه سکون: حل دقیق معادلات ناویر- استوکس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
.
سال انتشار
2003
کد محصول
1013100
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
292 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این پژوهش، حل دقیق تشابهی برای معادلات ناویر- استوکس مربوط به جریان نقطه سکون روی یک ورق دارای لغزش ارائه شده است. از این پاسخ می توان برای رژیم لغزشی گازهای رقیق استفاده نمود.

1-مقدمه

رفتار گاز رقیق مطابق با عدد نادسن (nK) تغییر می کند. عدد نادسن به صورت نسبت طول مسیر آزاد متوسط مولکول های سیال به یک بعد مشخصه تعریف می شود. در بازه Kn>10  جریان مولکولی آزاد وجود دارد. در بازه 10>Kn>0.1  جریان گذرا وجود دارد. اگر عدد نادسن در بازه 0.1>Kn>0.01 واقع گردد، جریان لغزشی است. و در نهایت به ازای Kn<0.01 یک جریان لزج (ویسکوز) معمولی برقرار است ]1]....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Navier-Stokes
slip
rarefied gas

ثبت سفارش جدید