Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " سنتز نانو میله های پیریت FeS2 با یک روش هیدروترمال ساده و فعالیت فوتوکاتالیستی آن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنتز نانو میله های پیریت FeS2 با یک روش هیدروترمال ساده و فعالیت فوتوکاتالیستی آن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Chemical Physics Letters
سال انتشار
2016
کد محصول
1013104
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این کار، نانو میله ­های FeS2 با روش هیدروترمال سنتز شدند. مزیت روش ما، بهره بالا، سادگی و تکثیرپذیری آن بود. این ماده با ابزارهای تحلیلی مختلف مانند XRD، SEM، HRTEM، EDXS، XPS، رامان و بازتاب UV-vis مطالعه شد. طرح XRD و داده­ های رامان، کیفیت بلوری خوب پیریت  FeS2 سنتز شده را نشان دادند. آنالیز SEM مورفولوژی لوله ­مانند  FeS2 را نشان داد که به نظر می ­رسید از یک مرکز به صورت شعاعی رشد کرده است و طرح گل­ مانندی را ایجاد کرده است. بر اساس تصاویر TEM، طول تقریبی و قطر نانو میله ­ها به ترتیب 275 و 15 نانومتر به دست آمد. ماده، فعالیت فوتوکاتالیستی عالی نشان داد که این فعالیت با تجزیه متیلن بلو ارزیابی شد.

1-مقدمه

توسعه نانو بلورهای نیم ­رسانا (NCs)در سال­ های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا خصوصیات این مواد بستگی شدیدی به اندازه ذرات آنها دارد. با تغییر اندازه نانو ذرات (NPs) می ­توان گاف نواری مواد را تنظیم کرد و این امر سبب می ­شود که مشخصات منحصر به­ فردی داشته باشند و به صورت واسطی بین مولکول­ ها و مواد حجمی باشند. نانوذرات نیم­ رسانای کالکوژنید دوگانه CuS، ZnS، CdSe، SnS، PbS، PbSe، FeS2 و غیره به علت برد وسیع خصوصیات نیم­ رسانایی و خصوصیات ساختاری منحصر ­به ­فرد از نظر کاربردهای صنعتی مورد مطالعه قرار گرفته ­اند [1 – 7]....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Pyrite FeS2
Hydrothermal synthesis
Nanorods

ثبت سفارش جدید