Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " راه کارهای موثر برای بازاریابی منابع الکترونیکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
راه کارهای موثر برای بازاریابی منابع الکترونیکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Academic Librarianship
سال انتشار
2018
کد محصول
1013105
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
946 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به بررسی چگونگی درک کتابداران دانشگاهی استرالیایی از روش های موثر برای فروش منابع الکترونیکی خود و نیز عوامل موثر در درک آنها از تکنیک های خاص مورد استفاده می پردازد. اطلاعات توصیفی (تکرارها، درصدها، معیارها و انحرافات استاندارد) و آمار استنباطی (رگرسیون های ترتیبی) برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از یک نظرسنجی آنلاین مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که متغیرهای جمعیت شناختی، سرمایه انسانی و کتابخانه نقش مهم و قابل توجهی در آگاهی کتابداران از تکنیک های موثر برای فروش منابع الکترونیکی دارند. یافته ها به متخصصین اطلاعات کمک میکند تا اثربخشی تکنیک های استفاده شده برای تعادل وزن عوامل تاثیرگذار را انعکاس داده و نیز با درک بهتر تکنیک های مؤثر آنها را قادر می سازد تا در آینده به طور موثرتری منابع الکترونیکی را به فروش برسانند.

1-مقدمه

در عصر دیجیتال، فناوری اطلاعات و ارتباطات همواره در حال تکامل است. آنها در جنبه های مختلف اعمال شده اند و تغییرات زیادی در جامعه مدرن ایجاد میکنند. بازاریابی نقش مهمی در توسعه تاریخی و در دست اقدامِ رسانه ها و فناوری های ارتباطی دارد (لیائو، 2015، ص 322). بدون شک یک کتابخانه دانشگاهی یکی از اولین سازمان هایی است که از این فن آوری های جدید برای به فروش رساندن منابع و خدمات استفاده میکند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Marketing

ثبت سفارش جدید