Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " مسائل مربوط به اتخاذ استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS) برای شرکت های کوچک و متوسط (SME) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مسائل مربوط به اتخاذ استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS) برای شرکت های کوچک و متوسط (SME)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Accounting, incorporating Advances in International Accounting
سال انتشار
2015
کد محصول
1013106
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
51
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
508 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده
در حال حاضر شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) در حوزه های قضایی مختلف، توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده اند و با توجه به معرفی استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS) برای شرکت های کوچک و متوسط، به عرصه حسابداری جهانی ​​وارد شده اند. این مطالعه به صورت انتقادی IFRS برای شرکت های کوچک و متوسط ​​از جمله روند توسعه و پیاده سازی استانداردها را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر این، به منظور بررسی مسائل و موضوعات مربوط به توسعه و پیاده سازی IFRS برای شرکت های کوچک و متوسط، این مطالعه از چارچوب ديدگاه سودمندي براي تصميم گيري و تئوری سلسله مراتب ​​استفاده می کند. این مطالعه شواهدی را ارائه می کند که مشخص می کند اتخاذ IFRS برای شرکت های کوچک و متوسط، چالشی برای نهادهای غیر عمومی پاسخگو بوده و چندین موضوعات مفهومی و عملی  مربوط به  IFRS برای شرکت های کوچک و متوسط ​​وجود دارد. با انجام این مطالعه، تجزیه و تحلیل ها و بینش ارائه شده مفاهیمی برای تجدید نظر در IFRS برای شرکت های کوچک و متوسط ارائه خواهد کرد و به بیان پیچیدگی های آینده در روند همگرایی SME کمک خواهد کرد.

1-مقدمه

در حال حاضر شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) در حوزه های قضایی مختلف، توجه بسیار زیادی را بخود جلب کرده اند و نیز در نتیجه معرفی استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی (IFRS) برای شرکت های کوچک و متوسط، به عرصه حسابداری جهانی ​​گام نهاده اند. در حالی که بسیاری از کشورها استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی کامل را برای نهادهای عمومی مسئول اتخاذ کرده اند، آنها تمایلی به قبول این مجموعه استانداردهای پیچیده، دشوار و پر هزینه برای نهادهای غیرعمومی پاسخگو، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط ​​نداشتند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


IFRS for SMEs
Accounting convergence
Non-publicly accountable entities
SMEs

ثبت سفارش جدید