Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " شبیه سازی CFD فرآیند پاکسازی جت گاز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبیه سازی CFD فرآیند پاکسازی جت گاز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Eur. Phys. J. Special Topics
سال انتشار
2009
کد محصول
1013116
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
827 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله یک مطالعه از فرآیند پاکسازی جت گاز ارائه شده است که در تکنیک های پوشش برای کنترل ضخامت پوشش نهایی روی یک بستر استفاده می شود. شبیه سازی عددی با استفاده از نرم افزار تجاری FLUENT، با مدل حجم مایع (VOF) همراه با شبیه سازی ادی بزرگ (LES) انجام می شود. مقايسه نتايج حاصل از يک مدل تحليلي (با و بدون تنش سطحي) و از آزمايش هاي اختصاصي، توافق خوبي را نشان مي دهد. مدل آشفتگی k-ε- قابل اجرا برای کاهش زمان محاسبه استفاده می شود، اما توافق رضایت بخشی در مقایسه با LES و آزمایش ها ندارد.

1-مقدمه

شستشوی جت یک روش هیدرودینامیکی برای کنترل ضخامت یک لایه پوشش است که بر روی بستر قرار می گیرد. این در فرآیندهای صنعتی مختلف مانند کاغذ سازی و تولید فیلم های عکاسی، پوشش سیم و نوار های فولادی استفاده می شود. در فرآیند پوشش گرم، به عنوان مثال گالوانیزه کردن نوارهای فولادی، یک شبکه پیوسته به داخل سیال پوشش فرو می ریزد به طوری که یک یا هر دو طرف شبکه مرطوب می شوند. پاک سازی جت شامل یک جت آشفته با شکاف کوچک است ("چاقو هوا") که به فیلم مایع درگ شده حمله می کند و منجر به کاهش ضخامت فیلم پوشش می شود، در حالی که مایع اضافی به حمام برمی گردد که یک جریان برگشت پذیر است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



gas-jet

ثبت سفارش جدید