Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " هماهنگی بهینه رله‌های اضافه جریان با استفاده از الگوریتم جستجوی گرانشی با نفوذ DG " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
هماهنگی بهینه رله‌های اضافه جریان با استفاده از الگوریتم جستجوی گرانشی با نفوذ DG
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Industry Applications Society
سال انتشار
2018
کد محصول
1013142
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سیستم‌های توزیع مدرن، دارای تولید پراکنده‌های (DG) متنوعی برای قابل اطمینان کردن سیستم قدرت می‌باشند. در این سیستم‌های توزیع یکپارچه شده با DG، هماهنگی رله‌های اضافه جریان یک چالش بزرگ برای مهندسان حفاظت است. با اضافه شدن DG، سیستم توزیع تغییر در سطح اتصال کوتاه سیستم را تجربه می‌کند و بدین نحو تنظیمات قبلی رله‌ها سبب عملکرد نادرست رله‌ها می‌گردد. امروزه تکنیک‌های بهینه‌سازی برنامه‌نویسی گوناگونی بصورت مکرر برای پیدا کردن تنظیمات بهینه رله‌، رله‌های اضافه جریان (OC) استفاده شده‌اند. این مقاله یک مطالعه مقایسه‌ای از الگوریتم جستجوی گرانشی و بهینه‌سازی ازدحام ذرات (PSO) برای هماهنگی رله‌های اضافه جریان برای یک سیستمی که دارای DG است، ارائه می‌دهد. ترکیبی مناسبی از رله اولیه و پشتیبان برای اجتناب از عملکرد نادرست رله‌ها و خروج‌های ناخواسته در زمانیکه DG نفوذ می‌کند، انتخاب می‌شود. موضوعات واقعی با سطح نفوذ‌های متفاوت DG و انواع خطاها نیز بصورت کامل بحث خواهند شد. یک سیستم شعاعی چهار باسه در پلت‌فرم PSCAD/SIMULINK شبیه‌سازی می‌شود و برنامه‌نویسی با استفاده از نرم‌افزار متلب صورت می‌گیرد.

1-مقدمه

مهمترین عملکرد تجهیزات حفاظتی سیستم قدرت، تشخیص و حذف بخش‌های خطا‌دار انتخاب شده، با تمام سرعت ممکن است. برای جلوگیری از مشکلات عملکرد اشتباه سیستم‌های حفاظت اصلی( خطا در رله یا مدارشکن‌ها)، باید چیدمانی از رله‌های پشتیبان وجود داشته باشد. حفاظت پشتیبان ممکن است هم در همان پست و هم در خطوط همسایه با تاخیر زمانی مناسب وجود داشته باشد.هماهنگی بین رله اولیه و پشتیبان در صورتی حاصل می‌گردد که مشخصه‌های بین رله‌ها قیود مرزی را ارضاء کنند. برای رله قطع انتخابی، هماهنگی در حفاظت سیستم قدرت خیلی ضروری است و همچنین به تعیین تاخیر زمانی تمام رله‌های پشتیبان کمک می‌کند. رله باید برای یک خطا در منطقه‌اش تریپ بدهد که این عمل برای جلوگیری از عملکرد نادرست تجهیزات حفاظتی است. بر اساس یک قانون تجربی سیستم حفاظتی، رله نباید برای یک خطای خارج از منطقه خودش تریپ کند مگر برای پشتیبانی از یک مدار شکن یا رله خراب شده. حفاظت پشتیبان باید با حفاظت اولیه بگونه‌ای هماهنگ باشد که حفاظت اولیه دارای زمان کافی برای حذف خطا قبل از رله پشتیبان باشد...
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Distributed Generation
GSA
Overcurrent relay
PSO
Relay coordination

ثبت سفارش جدید