Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مرور کلی بر چالش ها و فرصت های زنجیره ی بلوکی (بلاکچین) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مرور کلی بر چالش ها و فرصت های زنجیره ی بلوکی (بلاکچین)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Int. J. Web and Grid Services
سال انتشار
2016
کد محصول
1013160
تعداد صفحات انگليسی
25
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
976 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

زنجیره بلوکی که ساز و کار اصلی در بیت­کوین را تشکیل می­دهد، اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زنجیره بلوکی به­ عنوان یک پایگاه ­داده عمومی عمل می­کند که ذخیره ­سازی معامله­ های انجام شده در آن تقریبا غیر ممکن است. زنجیره بلوکی دارای تعدادی ویژگی کلیدی می­باشد؛ ویژگی ­هایی از قبیل: عدم تمرکز، پایداری، ناشناس بودن و قابلیت اطمینان. زنجیره بلوکی به بهبود بهره وری و امنیت کمک می­ کند. این امر می­تواند در زمینه ­های بسیاری از جمله خدمات مالی، سیستم شهرت و سرویس ­های عمومی اِعمال شود. با این حال، چالش ­های فنی بسیاری نیز وجود دارند که مانع از استفاده گسترده از زنجیره بلوکی می­شوند؛ چالش­ هایی همچون: مسأله مقیاس پذیری، نفوذ به حریم خصوصی و غیره. این مقاله بررسی جامعی را در زمینه­ی فناوری زنجیره بلوکی ارائه می­دهد. به طور خاص، ما در اینجا برای اولین بار یک مرور کلی بر روی فناوری زنجیره بلوکی انجام می­دهیم. سپس به معرفی الگوریتم­ های اجماعیِ زنجیره بلوکی می­پردازیم. بعد از آن به بررسی برنامه­ های کاربردی زنجیره بلوکی و چالش ­های فنی و همچنین پیشرفت­ های اخیر آن می­پردازیم. در پایان، مسیرهای تحقیقاتی آینده را نیز مورد بحث قرار می­دهیم.

1-مقدمه

اخیرا ارز رمزی توجه گسترده ­ای را از سوی صنعت و دانشگاه به خود معطوف داشته است. بیت­کوین که اغلب به ­عنوان اولین ارز رمزی شناخته می­شود، با 10 میلیارد دلار در سال 2016، موفقیت بزرگی را در بازار سرمایه کسب کرده است (coindesk، 2016). زنجیره بلوکی مکانیسم اصلی بیت­کوین است. بیت­کوین برای اولین بار در سال 2008 معرفی شد و در سال 2009 به اجرا درآمد (Nakamoto، 2008). زنجیره بلوکی را می­توان به ­عنوان یک پایگاه ­داده عمومی در نظر گرفت که در آن تمام معاملات در زنجیره­ای از بلوک­ ها ذخیره می­شوند. این زنجیره زمانیکه بلوک­ های جدیدی به آن اضافه می­شوند، به ­طور مداوم رشد می­کند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Blockchain

ثبت سفارش جدید