Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " طراحی رابط کاربریِ مدل تجارتِ بنگاه به بنگاه برای سیستم های قابل حمل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی رابط کاربریِ مدل تجارتِ بنگاه به بنگاه برای سیستم های قابل حمل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1013167
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
952 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در دوران حیاتِ تجارت معاصر، قابلیت تحرک نقش مهمی را ایفا می کند و برای نیروی کار، سطح جدیدی از  آزادی ارتباطات را فراهم می­ آورد. این قابلیت تحرک انقلابی را ایجاد کرده است که تقریبا بر روی هر مدیر یا کارمندی تاثیرگذار است. افراد در کسب و کار خود از دستگاه هایی قابل حمل همچون تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها، به عنوان سرویسی مکمل برای رایانه های خود استفاده می کنند؛ منظور از سرویس مکمل این است که، برنامه­ های کاربردیِ تجاری به ­عنوان رابط کاربری جدید و سازنده­ای محسوب می­شوند، که کاربران تجاری با استفاده از آنها می­توانند به سیستم ­های مدیریت دسکتاپ خود متصل باشند. کاربران در هر کجا که هستند، نیاز به دسترسی به داده های کلیدی دارند بنابراین این سرویس مکمل آنها را قادر می­سازد تا از طریق یک مجوز و تأیید اعتبار ساده، به ­آسانی به اطلاعات دسترسی داشته باشند و تغییراتی را بر روی آنها اعمال نمایند؛ بدین ترتیب که اطلاعات جدیدی را به آنها بی­افزایند و یا اینکه به­صورت بلادرنگ و از راه دور، این اطلاعات را بروزرسانی نمایند. در این زمینه باید اشاره کرد که، رابط کاربری موجود در دستگاه قابل حمل، می­بایست از نظر نحوه استفاده ساده و به راحتی قابل دسترس باشد. این امر برای سیستم ­های مدیریت پیشرفته­ ی بنگاه به بنگاه (B2B) حیاتی است زیرا می­تواند پاسخگوی درخواست ­های راه حل های تجاری مدرن ­باشد. هدف اصلی این مقاله طراحی رابط کاربری B2B برای سیستم های قابل حمل، بر اساس توصیه های طراحی فنی و تکنیکی می­باشد؛ این طراحی بر مبنای نتایج مطالعات انجام شده درباره مدل­سازیِ رابط کاربری B2B برای کار بر روی دستگاه های قابل حمل، انجام شده است. این مطالعه به عنوان بخشی از مرحله­ ی تحقیق و توسعه ­ی پژوهش ­های انجام شده، براساس فناوری های اینترنتی و بر روی توسعه سیستم­های مدرن و پیشرفته­ ی B2B انجام شده است. 

1-مقدمه

در حال حاضر، سیستم ­های قابل حمل و برنامه­ های کاربردی، به دلیل دسترسی گسترده به فناوری اینترنت بی سیم می­توانند با سیستم ­های رومیزی و سیستم­ های پیچیده ­ی مدیریت رایانش ابری، یکپارچه شوند. سرعت توسعه چنین راه حل هایی عمدتا تحت تأثیر نیازمندی­ های محیط کسب و کار فعلی، نیازمندی­ های کاربران ]1[ و ویژگی­ های سرویس ها و برنامه های کاربردی می­باشد. ایجاد این قبیل راه­ حل­ها به ابزارها و بسترهای مناسب برای سیستم های قابل حمل، بستگی دارد. به عبارت دیگر، لازم است که توسط یک معماری توسعه یافته ­ی ویژه، پشتیبانی شوند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



ثبت سفارش جدید