Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " روند کم هزینه در هزینه های حسابرسی و تاثیر آنها در کیفیت خدمات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روند کم هزینه در هزینه های حسابرسی و تاثیر آنها در کیفیت خدمات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2018
کد محصول
1013186
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
389 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بحران مالی سال 2008 محیط کسب و کار را تغییر داده است. تعداد شرکت های حسابرسی شده از زمان بحران به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و  این منجر به کاهش هزینه های خدمات حسابرسی و در نتیجه رقابت شدید بین حسابرسان شده است. این کاهش هزینه های حسابرسی نگرانی بزرگی برای شرکت های حسابرسی به همراه آورده است زیرا ممکن است با افت کیفیت خدمات حسابرسی رابطه داشته باشد. چنین افتی در کیفیت در نهایت سبب افت پرستیژ شرکت های حسابرسی شده می شود و بنابراین منافع آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. بر اساس کاربرد تجزیه و تحلیل تطبیقی کیفی فازی (fsQCA)، در این مقاله کیفیت خدمات  حسابرسی با توجه به کاهش هزینه های حسابرسان مورد بررسی قرار می گیرد. عوامل بررسی شده در مطالعه تجربی شامل هزینه های حسابرسی، هزینه های دیگر  تغییر داده شده بوسیله حسابرس و همچنین شامل پاراگراف های توضیحی، نظرات واجد شرایط و تأکید بر موضوع در گزارش حسابرسی ب ود. EBITDA شرکت خدمات حسابرسی به عنوان شاخص کیفیت خدمات انتخاب شد. نتایج تجزیه و تحلیل نشان می دهد که با وجود کاهش هزینه های حسابرسی؛ کیفیت خدمات حسابرسی  ثابت باقی مانده است ، که نشان می دهد EBITDA به طور مثبت رشد کرده و تحت تاثیر کاهش هزینه ها قرار نگرفته است.

1-مقدمه

بحران اقتصادی سال 2008 تعداد شرکتهای بزرگ را به شدت کاهش داده است. برای مثال، در اسپانیا، تعداد شرکت های بزرگ از 36،763 در سال 2008 به 26،210 در سال 2015 کاهش یافته است. این کاهش 28.7٪ نشان دهنده این واقعیت است که بسیاری از شرکت های متاثیر از این بحران  دیگر به عنوان بزرگ تلقی نمی شوند. چنین شرکتهایی نباید لزوما مجبور به بستن شرکت شان شوند، اما درآمد فروش آنها ممکن است کمتر از  آستانه 6،000،000 یورو باشد که بالاتر از آن برای شرکت ها بزرگ رخ می دهد.

قابل فهم  است که، این کاهش در تعداد شرکت های بزرگ تاثیر مهمی بر حسابرسان داشته است. بر اساس اطلاعاتی از سوی موسسه حسابرسی داخلی (ICAC)، هیئت نظارت بر حسابداری شرکت‌های عام (PCAOB) در ایالات متحده آمریکا ، شرکت های حسابرسی کاهش 13.15٪ حجم حسابرسی های انجام شده بین سال های 2009 تا 2015 را تجربه کردند دلیل این کاهش این است که شرکت های بسیاری دیگر مجبور به حسابداری سالانه خود در نتیجه بحران مالی سال 2008 نیستند....
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Audit fee reduction
Audit quality

ثبت سفارش جدید