Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) ی CMOS ی 10 بیتی 800 MHz و 19 mW " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) ی CMOS ی 10 بیتی 800 MHz و 19 mW
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE JOURNAL OF SOLID-STATE CIRCUITS
سال انتشار
2014
کد محصول
1013187
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
42
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک مبدل ADC ی خطی از آپ امپ های شارژ هدایت‌شونده برای ایجاد مصالحه بین سرعت، نویز و مصرف توان استفاده می‌کند. چنین آپ امپی باعث افزایش چهار برابری در سرعت شده و نیز کاهش نویز دو برابری را نیز برای یک مصرف توان مشخص و بهره ولتاژ معلوم، نتیجه می‌دهد. با استفاده از ویژگی غیرخطی کامل و نیز کالیبراسیون خطای بهره، یک نمونه مبدل تحت فناوری CMOS ی 65 nm پیاده‌سازی می‌شود که SNDR ی نایکوئیست 52.2 dB و نیز مصرف توان 19 mW را تحت فرکانس 800 MHz از خود نشان می‌دهد. این ADC همچنین روش کالیبراسیون جدید مبتنی بر هیستوگرام را نیز اثبات می‌کند.

1-مقدمه

عملکرد اولیه مبدل‌های آنالوگ به دیجیتال (ADC ها) ی خطی در وهله اول به عملکرد آپ امپ های تشکیل‌دهنده خود وابسته هستند. بهره ولتاژ و نیز محدوده‌های نوسان خروجی به نوع فناوری و نیز اندازه تغذیه بستگی داشته و الهام‌بخش روش‌های مختلف دیجیتالی برای اصلاح است که استفاده از آپ امپ های بهره پایین را در ADC های رزولوشن بالا نتیجه می‌دهد [1]-[3]. برای مثال، طراحی‌های ارائه شده در [4] – [6]، به‌صورت پیوسته پیچیدگی تقویت‌کننده و نیز بهره مبدل را کاهش داده و در نهایت به یک جفت دیفرانسیلی با بار مقاومتی و فیدبک خازنی رسیده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Charge-steering
digital calibration
dynamicop amp
nonlinearity correction

ثبت سفارش جدید