Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " نقش بلاک چین در دستیابی به اهداف کلیدی مدیریت زنجیره تامین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش بلاک چین در دستیابی به اهداف کلیدی مدیریت زنجیره تامین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Information Management
سال انتشار
2018
کد محصول
1013229
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
342 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ورود بلاک­چین، فعالیت های زنجیره تامین را تغییر می دهد. محققان، ارزیابی منظم اثرات بلاک­چین بر فعالیت های مختلف سازمانی را به تازگی شروع کرده اند. این مقاله به بررسی نحوه­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ی تاثیر احتمالی بلاک­چین بر اهداف مدیریت زنجیره تامین مانند هزینه، کیفیت، سرعت، قابلیت اطمینان، کاهش خطر، پایداری و انعطاف پذیری می پردازد. ما شواهد اولیه ارتباط استفاده از بلاک­چین در فعالیت های زنجیره تامین جهت افزایش شفافیت و پاسخگویی را ارائه می­دهیم. مطالعات موردی پروژه های بلاک­چین در مراحل مختلف رشد و توسعه به دلیل مقاصد مختلف مورد بحث قرار گرفته اند. این مطالعه راهکار های کمکی مختلفی که بلاک­چین در دستیابی به اهداف زنجیره تامین ارائه می دهد را نشان می دهد. بر نقش های ادغام اینترنت اشیا (IoT) در راه حل های مبتنی بر بلاک­چین و میزان کاربرد بلاک­چین جهت ارزیابی افراد و هویت دارایی ها تاکید ویژه ای صورت گرفته است.

1- مقدمه

کاربرد بلاک­چین فراتر از مسائل مالی عمدتاً آزمایشی بوده است. برخی از جالب ترین کاربرد های غیر مالی بلاک­چین به نظر باید شامل زنجیره تامین، نیرو و غذا / کشاورزی باشد. این حوزه ها به طور قابل توجهی برای بلاک­چین مناسب هستند. به نظر این موارد کاربردِ صنعتی، بازگشت سرمایه واقعی را در مرحله توسعه بلاک­چین عرضه می­کنند (بونگر، 2017).

زنجیره تامین در میان بسیاری از فعالیت هایی که احتمالاً توسط بلاک­چین تغییر خواهد کرد، لایق توجه مضاعف است. افزایش تکیه بر استفاده از برنامه های اینترنت اشیا جزء روند هایی است که بر مدیریت زنجیره تامین (SCM) اثر می گذارد. با اینترنت اشیا، برچسب های شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، سنسورها، بارکدها، برچسب ها و تراشه های جی­پی­اس، موقعیت جغرافیایی محصولات، بسته ها و کانتینر های حمل و نقل را می توان در هر مرحله ردیابی کرد. این کار امکان ردیابی پیشرفته زمان واقعی کالاها از مبدا را ممکن می سازد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Auditability
Blockchain
Internet of things

ثبت سفارش جدید