Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " بررسی رفتار نرخ کرنش بالای سه نوع وزن مولکولی پلی اتیلن توسط آلیاژ منیزیم و ميله ي فشاری هاپكينسون " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی رفتار نرخ کرنش بالای سه نوع وزن مولکولی پلی اتیلن توسط آلیاژ منیزیم و ميله ي فشاری هاپكينسون
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Polymer Testing
سال انتشار
2013
کد محصول
1013293
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سیستم دستگاه آزمایش ميله ي فشاری هاپكينسون  قدیمی با افزودن میله های فشاری آلیاژ منیزیم ZK60A به منظور افزایش وضوح داده ها در هنگام آزمایش نمونه‌های با چگالی پایین، چگالی بالا و پلی‌اتیلن با وزن مولکولی فوق سنگین اصلاح شده ‌است. مشخص شد که چگالی پایین  ZK60A امکان افزایش مناسب در دامنه موج انتقالی را فراهم می آورد، در حالی که مقاومت نسبتاً بالای آن، قابلیت اطمینان بلند مدت سیستم را تضمین می کند. دقت داده‌های بدست ‌آمده از کرنش سنجهای تعبیه شده با استفاده از یک دوربین ویدئویی با سرعت بالا تایید شد، و مشخص شد که یک همخوانی بسیار خوبی با هم دارند.

1-مقدمه

پلی‌اتیلن احتمالاَ رایج‌ترین ماده پلیمری است که امروزه با کاربردهای مختلف از کیسه خرید پلاستیکی معمولی گرفته تا بعنوان جایگزین مفاصل استخوان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلی‌اتیلن به راحتی تولید می‌شود، بسادگی قالب ریزی می شود، مقاومت شیمیایی خوبی دارد و نسبتاً مقاوم است. رفتار مکانیکی پلی‌اتیلن در فشار شبه استاتیکی و رژیم های کرنش با نرخ پایین به خوبی مشخص شده ‌است. با این حال، بسیاری کاربردهای موجود و بالقوه برای پلی‌اتیلن وجود دارند که برای آنها لازم است که نحوه رفتار پلی‌اتیلن در نرخ‌های کرنش بالاتر را درک کنیم، اما داده‌های دقیقی در این نرخ های کرنش بالا در دسترس نیست...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Hopkinson bar
Kolsky bar
High strain-rate

ثبت سفارش جدید