Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " سنتز نانوکامپوزیت مغناطیسی چارچوب فلزی-آلی (ZIF-8 @ SiO2 @ MnFe2O4) به عنوان یک جاذب جدید برای حذف رنگ انتخابی از سیستم های چندجزئی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنتز نانوکامپوزیت مغناطیسی چارچوب فلزی-آلی (ZIF-8 @ SiO2 @ MnFe2O4) به عنوان یک جاذب جدید برای حذف رنگ انتخابی از سیستم های چندجزئی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Microporous and Mesoporous Materials
سال انتشار
2019
کد محصول
1013317
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
15 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مطالعه، نانوکامپوزیت مغناطیسی جارجوب فلزی-آلی (ZIF-8 @ SiO2 @ MnFe2O4) سنتز شد. جذب همزمان به کمک اولتراسوند مالاشیت گرین (MG) و متيل اورانژ (MO) به عنوان رنگ های کاتیونی و آنیونی بر روی نانوکامپوزیت های میکروپروس مغناطیسی(ZIF-8 @ SiO2 @ MnFe2O4 (MMNC) به عنوان جاذب جدید مورد بررسی قرار گرفت. برای مشخص یابی جاذب آماده شده از FTIR، FESEM، TEM، XRD، BET و VSM استفاده شد. آنالیزغلظت رنگ در یک ترکیب دوتایی با استفاده از اسپکتروفتومتری مشتق شده با مرتبه صفر و مرتبه اول مورد بررسی قرار گرفت. اثرات فردی و برهم کنش های احتمالی بین پارامترهای مختلف با روش سطح پاسخ (RSM) مورد بررسی قرار گرفت. مقادیر بهینه زمان سونیکیشن جرم جاذب، غلظت MG و MO به ترتیب به ترتیب 15، 005، 13 و 10 میلی گرم یر لیتر بود. درصد حذف MG و MO به ترتیب به ترتیب 92.5٪ و 5.9٪ بود. داده ها به خوبی با مدل سینتیکی شبه مرتبه دوم و مدل های ایزوترم لنگمویر هماهنگ شده اند. حداکثر ظرفیت جذب به ترتیب به ترتیب 1010.2 و 12/78 میلی گرم در گرم به ازای رنگ MG و MO به دست آمد. علاوه بر این، نانوکامپوزیت مغناطیسی نشان می دهد که رنگ کاتیونی MG می تواند از ترکیب MG / MO جذب شود. پس از واکنش، جاذب مغناطیسی می تواند به راحتی از طریق یک میدان مغناطیسی خارجی از مخلوط جدا شده و به طور موثری بازسازی شود.

1-مقدمه

برخی از رنگ ها و مواد واسطه آن ها تأثیر قابل توجهی بر روی کلیه ها، سیستم تولید مثل، کبد، مغز و سیستم عصبی مرکزی دارند [1]. امروزه دانشمندان بر روی توسعه مواد جدیدی به عنوان جاذب با ظرفیت جذب بالا و بازیافت پذیری برای حذف آلاینده ها از آب و فاضلاب تمرکز کرده اند [2-6]. بررسی مقالات نشان داد که مواد جاذب با توانایی انتخاب پذیری بالا به ندرت مورد کاوش قرار گرفته اند [7،8]. ژانگ و همکاران [7] نانوپوسته های باریم فسفات را به عنوان یک جاذب انتخابی در مخلوطی شامل متیلن بلو (MB)، متیل اورانژ (MO)، رودامین بی (RhB) به عنوان رنگ رقابتی مورد مطالعه قرار دادند. یان و همکاران [8] یک سیستم متخلخل چارچوب فلزی آلی متصل به پلی اکسومتالات را بررسی کردند که می تواند مولکول های رنگ کاتیونی MB را از مخلوط دوتایی MB و MO جذب کند. در این کار ما یک ماده جدید قابل بازیافت را با توانایی انتخاب رنگ MG کاتیونی از رنگ آنیونی MO در مخلوط دوتایی MG / MO سنتز کردیم....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Magnetic ZIF nanocomposite
Derivative spectrophotometry

ثبت سفارش جدید