Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی با اینورترهای سری تحت خرابی علت مشترک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی با اینورترهای سری تحت خرابی علت مشترک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Mathematical Modelling
سال انتشار
2019
کد محصول
1013321
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
978 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با کمبود انرژی تجدیدناپذیر، منابع انرژی تجدیدپذیر نقش مهمی را در عمل بازی می­ کنند. یکی از امیدبخش­ترین انرژی­ های تجدیدپذیر، منابع انرژی خورشیدی می باشد که علت این امر پاکیزگی و پایان­ ناپذیری آن است. هرچند، روش ارزیابی کمی در مورد قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی پیچیده چالش قابل­ ملاحظه ­ای بوده است. در این مقاله، ما مدل مارکوف را برای شبیه سازی سیستم تولید انرژی خورشیدی با اینورترهای سری، سوئیچ­ های تغییری فرعی نامطمئن، و علت خرابی مشترک را پیشنهاد می­کنیم. با بکارگیری روش نقطه تجدیدی و نظریه فرآیند نیمه مارکوف، مدل­ های قابلیت اطمینان کمی سیستم را می­سازیم. بعلاوه، الگوریتم جدیدی برای دستیابی به شکل صریحی از راه ­حل شاخص­ های قابلیت اطمینان را بسط می­ دهیم. یک مثال نشان می­دهد که مدل ­های پیشنهادی و الگوریتم، کارآمد و مختصر می­ باشند.

1- مقدمه

بدلیل پاکیزگی و پایان­ ناپذیری آن، انرژی خورشیدی بعنوان رایج­ترین منبع انرژی تجدیدپذیر در آینده در نظر گرفته می­شود. طبیعتا، چگونگی جمع­آوری بطور موثر انرژی خورشیدی از مفاد آن است، که در آن سیستم تولید انرژی خورشیدی جایگزین ایده­ آلی می­باشد، و بحث­ های زیادی در رابطه با این موضوع در سال­های اخیر بوده است.

بطورکلی، سیستم انرژی خورشیدی از ماژول­ های فتوولتائیک (PV)، اینورترها، و برخی از تتمه اجزای سیستم تشکیل می­شود، که در آن ماژول­های PV اجزای اصلی در سیستم انرژی خورشیدی هستند، که تجمعی از سلول ­های خورشیدی  بسته ­بندی و متصل می­باشد، و نور خورشید را بعنوان منبع انرژی برای تولید برق جذب می­کند. اینورتر دستگاهی است که می­تواند جریان مستقیم (DC) برق را به جریان متناوب (AC) برق تبدیل کند، که شامل تعدادی اجزای الکترونیکی می­باشد و اجزای الکترونیکی از درون بصورت سری متصل هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید