Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " یک روش عددی کارآمد برای حل معادلات انتگرال آبل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش عددی کارآمد برای حل معادلات انتگرال آبل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Mathematics and Computation
سال انتشار
2014
کد محصول
1013333
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
305 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، یک روش عددی برای حل معادلات انتگرال آبل ارائه شده است. ابتدا معادله انتگرال را به معادله جبری تبدیل می­کنیم. سپس، با روش عددی، معکوس تبدیل لاپلاس را از طریق سری­ های توانی به دست می ­آوریم. در نهایت، از تقریب­ های پد به طور مؤثر برای بهبود سرعت همگرایی و دقت سری­ های محاسبه شده استفاده می­شود. جهت نمایش کارایی این روش، از مثال­های عددی استفاده شده است. نتایج عددی نشان می­دهد که اجرای این روش آسان و از دقت خوبی برخوردار است.

1-مقدمه

معادلات انتگرال آبل در زمینه ­های مختلف کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال، ریاضی­ فیزیک شیمی، الکتروشیمی، نیمه ­رساناها، نظریه پراکندگی، زلزله شناسی، هدایت گرما، متالوژی، جریان سیال، واکنش شیمیایی و دینامیک جمعیت....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید