Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " آند کامپوزیتی نانو-TiNb2O7/نانولوله کربن برای اصلاح ذخیره سازی یون لیتیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آند کامپوزیتی نانو-TiNb2O7/نانولوله کربن برای اصلاح ذخیره سازی یون لیتیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrochimica Acta
سال انتشار
2018
کد محصول
1013334
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
15 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با وجود گنجایش بالا، TiNb2O7 به عنوان یک ماده آندی باتری های یون لیتیم قابلیت نرخ ضعیفی دارد. برای برطرف کردن این چالش، کامپوزیت های نانو-TiNb2O7 و نانولوله کربن (CNT) با هیدرولیز مستقیم سوسپانسیون CNTs/TiNb2O7 و سپس توسط تکلیس به ترتیب در هوا و N2 تهیه شدند. نانوذرات TiNb2O7 در این کامپوزیت ها ساختاری بلوری از نوع Ti2Nb10O29 با تهی جاهای O2- و کاتیون های با والانس کمتر دارند که منجر به بهبود ضریب نفوذ یون +Li و افزایش رسانایی الکترونی در TiNb2O7 می شود. نانولوله کربن با توزیع یکنواخت تماس مناسبی با ذرات TiNb2O7 دارد که بدین وسیله اندازه ذرات را کاهش داده و رسانایی الکتریکی را بهبود می بخشد. در نتیجه این اصلاح، نانوکامپوزیت ها عملکرد الکتروشیمیایی برجسته ای نشان می دهند. برای مثال، گنجایش برگشت ناپذیر بزرگ (mAh.g-1 346 در C 1/0) و قابلیت نرخ برجسته ای (mAh.g-1 163 در نرخ جاری بسیار بزرگ C 30) حاصل می شود. علاوه بر این پایداری چرخه ای استثنایی با بیش از 100 چرخه در C 10 با حفظ گنجایش بزرگ 6/97% به اثبات می رسد. این دستاوردها آشکار می کنند که کامپوزیت CNTs/نانو-TiNb2O7می تواند یک ماده آندی امید بخش برای باتری های یون لیتیم وسایل نقلیه الکتریکی باشد.

1-مقدمه

در طول دو دهه گذشته باتری های یون لیتیوم (LIBs) برای ابزارهای ذخیره سازی برجسته انرژی در ابزارهای الکترونیکی قابل حمل مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه این موفقیت بزرگ به وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) هم سرایت کرده است [1]. با توجه به این مسئله، چگالی بالای انرژی، چگالی توان، ایمنی و پایداری چرخه ای، برای باتری های یون لیتیوم وسایل نقلیه الکتریکی مورد نیاز هستند. با این حال، باتری های تجاری یون لیتیوم کنونی با کاتد های اکسید فلز واسطه لیتیم دار و آند های گرافیتی قادر به برآورده کردن این ملزومات نیستند. به ویژه آند گرافیتی دارای چند مشکل جدی است اگرچه گنجایش زیاد، هزینه کم و پایداری چرخه ای خوبی دارد [2-4]. برای مثال، پتانسیل کاری کم V 1/0~ در برابر +Li/Li موجب تشکیل لایه های بین فازی الکترولیت جامد رویین ساز (SEI) می شود که حاصل آن مؤلفه های سینتیکی الکتروشیمیایی ناکافی و از دست رفتن برگشت ناپذیر لیتیوم است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید