Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " بررسی جبری هسته های خوشه آلفا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی جبری هسته های خوشه آلفا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Physics: Conference Series
سال انتشار
2014
کد محصول
1013383
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در اینجا، هسته­ های خوشه آلفا در چارچوب مدل خوشه­ جبری مورد بحث و بررسی قرار می­ گیرند. پیشنهاد می­ شود که 12C به صورت پیکربندی­ ای با حد بالای کره ­وار و تقارن D3h (مثلث متساوی ­الاضلاع) در نظر گرفته شود و 16O به صورت پیکربندی­ ای با حد بالای کروی و تقارن Td چهاروجهی (چهاروجهی منتظم) در نظر گرفته شود. ساختار نوارهای چرخشی در نتیجه تقارن ایجاد می­ شود و می ­توان از آن برای تعیین پیکربندی هندسی ذرات آلفا بهره گرفت.

1-مقدمه

از اولین روزهای ظهور فیزیک هسته­ ای، ساختار 12C به صورت تجربی و نظری مورد مطالعات گسترده قرار گرفته است [1]. به ویژه، ماهیت (گروهی) حال هویل 0+ در 7.65 مگا الکترون­ ولت که اهمیت حیاتی در تولید هسته بین ستاره ­ای دارد و فراوانی 12C را توجیه می­ کند، چالش بزرگی در محاسبات ساختار هسته مانند مدل خوشه ­ای [2]، مدل لایه ­ای (بدون مغزی) [3، 4] یا محاسبات شبکه اولیه [5] می ­باشد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


alpha-cluster nuclei

ثبت سفارش جدید