Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " زمانبندی بهینه برای بهره برداری خودرو-به-شبکه با اتصال تصادفی خودروهای برقی پلاگین به شبکه هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
زمانبندی بهینه برای بهره برداری خودرو-به-شبکه با اتصال تصادفی خودروهای برقی پلاگین به شبکه هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Energy
سال انتشار
2015
کد محصول
1013391
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
7 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به دلیل آن که V2G می‌تواند در ارتقای کارائی و قابلیت اطمینان سیستم قدرت و نیز کاهش هزینه‌های بهره برداری و انتشارات گازهای گلخانه ایِ خودروهای برقی کارساز باشد، بهره‌برداری V2G از خودروهای برقی پلاگین (PEV) به طور فزاینده ای توجهات را به سوی خود منعطف کرده است. در طرح بهره برداری V2G، انتظار برآن است که PEVها به عنوان سیستم ذخیره گر انرژی توزیع شده‌ی جدید به کار گرفته شوند تا در دستیابی به توازن میان تولید و تقاضا در شبکه کمک کنند. یکی از مشکلات اصلی مربوط به پیاده سازی عملی V2G آن است که دردسترس پذیری PEVها به عنوان ذخیره گرهای انرژی برای شبکه شدیداً عدم قطعی می‌باشند که این امر به دلیل جابه جائی‌های آن‌ها به عنوان وسیله نقلیه می‌باشد. برای بررسی این چالش، در این مقاله یک طرح جدید زمانبندی تریگر شده به وسیله ی اتفاقات برای بهره برداری V2G مبتنی بر سناریوهای اتصال تصادفی PEV به شبکه هوشمند ارائه شده است. ابتدا، مدل ریاضی فرمولبندی شده است. سپس در مرحله دوم آماده‌سازی اطلاعات ورودی برای ارزیابی سیستماتیک ارائه شده است و مورد مطالعاتی پیاده سازی شده است. در نهایت نتایج آنالیز آماری اثبات نموده است که طرح زمانبندی پیشنهادی V2G می‌تواند به طور چشمگیری نوسانات پروفایل بار را کاهش دهد.

1-مقدمه

امروزه، بحران انرژی و گرمایش جهانی دو معضل بحرانی هستند که توسعه پایدار جوامع بشری را با خطراتی روبرو کرده است. مطالعات آماری نشان می‌دهد که از سال 1880 دمای متوسط کره زمین حدود 0.8 درجه سانتی گراد افزایش یافته است و دو سوم از این گرمایش از سال 1975 رخ داده است ]1[. علاوه بر این، با توجه به افزایش مصرف جهانی انرژی، رزروهای قابل بهره برداری سوخت‌های فسیلی در آینده ای نزدیک تمام خواهد شد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Plug-in electric vehicle
Vehicle-to-grid
Optimal scheduling

ثبت سفارش جدید