Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تربيت بدنی و علوم ورزشی " با موضوع " بکارگیری TQM برای مسابقات دوی جاده ای: مطالعه ای بر درگیری ورزشی و اشتیاق برای مشارکت مجدد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بکارگیری TQM برای مسابقات دوی جاده ای: مطالعه ای بر درگیری ورزشی و اشتیاق برای مشارکت مجدد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cogent Business & Management
سال انتشار
2018
کد محصول
1013404
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
997 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعات در درجه اول به بررسی بکارگیری مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رقابت­ های دوی جاده ­ای، و همچنین بررسی همبستگی و تاثیر و تاثر بین درگیری و اشتیاق مشارکت مجدد در دوندگان پرداخت. این مطالعه، پیمایش پرسشنامه ­ای را اجرا کرد و دوندگان را بعنوان آزمودنی­ های خود در نظر گرفت. بنابراین، نرخ پاسخ برابر با 86.91% بود. یافته ­ها نشان می ­دهند که درگیری دوندگان اشتیاق آنها را برای مشارکت مجدد ارتقاء خواهد داد. بعلاوه، درگیری از یک تاثیر مثبت و معنی ­دار بر TQM برخوردار است. TQM از یک تاثیر مثبت و معنی­ دار بر اشتیاق به مشارکت مجدد برخوردار است. بنابراین، این مطالعه همبستگی بین درگیری، TQM و اشتیاق به مشارکت مجدد را سنجش نمود و نتیجه گرفت که TQM یک نقش میانجی را در میان این سه متغیر ایفا می ­کند. در مجموع، مدیریت کیفیت ارتقاء یافته ­ی رقابت­ ها و درگیری اتومبیل ران­ ها می­ توانند توجه مردم را جلب کنند، ارزش مثبت مسابقات را ایجاد نمایند، و ارزش مسابقات دوی جاده ­ای را برای رانندگان بهبود بخشند. سازمان دهندگان رقابت اتومبیل رانی باید از طریق خلق ارزش مسابقات دوی جاده ­ای، به معرفی مزایای TQM، تقویت کیفیت خدمات، ارتقاء اثربخشی رقابت­ ها، و پیشگیری از سوانح اضطراری بپردازند، که در نتیجه رضایت دوندگان و شرکت­ کنندگان در این رویداد از رویدادهای کلی افزایش خواهد یافت.

1-مقدمه

طبق گزارش استانداردهای طبقه ­بندی صنعتی جمهوری چین که توسط معاونت کل بودجه، حسابداری و آمار، و هیئت اجرایی یوآن تدوین شد، هنر، ورزش و خدمات اوقات فراغت بعنوان صنعت سوم/خدمت طبقه ­بندی می ­شوند. بنابراین، رویدادهای ورزشی، صرف نظر از نوع و مقیاس خود، بعنوان بخشی از یک صنعت خدماتی تلقی می ­شوند (لیو، هوانگ و یوانگ، 2014). همچنین رویدادهای ورزشی یکی از نیروهای محرک کلیدی برای صنعت ورزش هستند، که می­ توانند ارزش اقتصادی زیاد و منافع اقتصادی حاشیه ­ای را ایجاد کنند (سو، 2015)...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




total quality management
involvement
willingness of re-participation

ثبت سفارش جدید