Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " تحلیل آئرودینامیکی و شبیه‌سازی CFD چندین پد‌ سیستم خنک‌کننده‌ی تبخیری سلولزی مورد استفاده در گلخانه‌های مدیترانه‌ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل آئرودینامیکی و شبیه‌سازی CFD چندین پد‌ سیستم خنک‌کننده‌ی تبخیری سلولزی مورد استفاده در گلخانه‌های مدیترانه‌ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers and Electronics in Agriculture
سال انتشار
2011
کد محصول
1013409
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کار حاضر بر روی چهار مدل تجاری پد‌ موج‌دار از سیستم خنک‌کننده‌ی تبخیری سلولزی که به طور گسترده در گلخانه‌های مدیترانه‌ای بکار می‌روند، یک تحلیل آئرودینامیکی و شبیه‌سازی دینامیک سیالات محاسباتی(CFD) انجام داده است. مشخصات هندسی پدها و همچنین حجم آبی که آن‌ها در جریان‌های مختلف نگه می‌دارند، تعیین شده است. بنابراین، ضخامت متوسط لایه‌ی آبی که به سمت پایین پدها جاری بود و نیز تخلخل پدها به دست آمد. با استفاده از آزمایشات تونل باد کم‌سرعت، افت فشار تولید شده توسط پدها در سرعت‌های باد و جریان‌های آب مختلف ثبت شده است. بدین ترتیب امکان‌پذیر است که رابطه‌ی بین نفوذپذیری و عامل اینرسی با تخلخل پد را با استفاده از یک معادله درجه سه به دست آوریم. در نهایت، یک شبیه‌سازی CFD با یک مدل 3 بعدی برای پدهای خشک  و پدهای خیس  صورت گرفت، که ارتباط خوبی بین افت فشار تجربی و شبیه‌سازی‌شده، با حدأکثر اختلاف 08/9% برای پدهای خشک و 53/15% برای پدهای خیس در سرعت باد m/s 3 مشاهده شد.

1-مقدمه

مساحت گلخانه‌ها در سراسر جهان رو به افزایش است. تقریباً 20% از این مساحت در حوزه مدیترانه متمرکز شده که تنها بخش زیادی از گلخانه‌های اولیه را در بر می‌گیرد. در ساحل دریای مدیترانه اسپانیا 45000 هکتار گلخانه وجود دارد و جنوب شرق این کشور، به‌ویژه استان آلمریا، محل بالاترین تراکم گلخانه‌ها در جهان، با 30000 هکتار زمین، به نمایندگی از 4 درصد کل جهان، می‌باشد.

در حال حاضر بخش باغبانی محافظت‌شده در اروپای جنوبی با رقابت بین‌المللی قوی‌ای با مناطقی مانند شمال آفریقا، که عمدتاً هزینه‌های تولید از جمله هزینه‌های کارگری به میزان قابل توجهی پایین‌ترند، مواجه است. بهبود کیفیت نهایی تولید، افزایش سودمندی محصول و اصلاح دوره‌ی تولیدِ حدأکثر، به منظور بهبود پایداری محصولات گلخانه‌ای ضروری است. این الزامات به پیشرفت‌های مداومِ تکنولوژی گلخانه‌ای منجر شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید