Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تثبیت سرور برای خوشه های کامپیوتری ناهمگن با استفاده از شبکه های پتری رنگی و ابزارهای CPN " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تثبیت سرور برای خوشه های کامپیوتری ناهمگن با استفاده از شبکه های پتری رنگی و ابزارهای CPN
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of King Saud University – Computer and Information Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1013417
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله یک رویکرد جدید برای تثبیت سرور در خوشه­ های کامپیوتری ناهمگن با استفاده از شبکه­ های پتری رنگی (CPN ها) مطرح کرده‌ایم. هدف از تثبیت سرور کاهش هزینه­ های انرژی و بهبود بکار گیری منابع می ­باشد که این کار با کاهش تعداد سرورهای ضروری برای ماشین های مجازی موجود در خوشه صورت می گیرد. در این روش از تکنولوژی نوظهور «مهاجرت زنده» استفاده می شود که در آن، ماشین های مجازی بدون آن که سرویس ­دهی آنها متوقف شود، بین سرورهای مهاجرت می ­کنند. رویکردهای تثبیت سرور به دنبال یافتن طرح­ های مهاجرتی هستند تا با اعمال این طرح ­ها اندازه خوشه ­های ضروری را کاهش دهند. رویکرد پیشنهادی ما طرح­ هایی را می یابد که دو هدف در آنها بررسی می شوند؛ بر اساس این طرح ­ها علاوه بر کمینه شدن تعداد کل سرورهای استفاده شده، سربار کلی مهاجرت داده ­ها نیز کمینه می شود. هدف دوم (کمینه کردن سربار کلی مهاجرت داده ­ها) در سایر رویکردها و هیوریستیک­ ها مطرح شده لحاظ نشده است. ما در اینجا برای تحلیل فضاهای حالت CPNها، از ابزارهای CPN استفاده می ­کنیم. از آنجایی که فضای حالت مدل CPN  به طور بالقوه با افزایش اندازه خوشه، به صورت نمایی افزایش می­ یابد، به منظور یافتن طرح ­های مناسب برای تثبیت سرور از تکنیک­ های مختلف با توان محاسباتی قابل قبول برای تولید و تحلیل فضای حالت استفاده می ­کنیم.

1-مقدمه

پیشرفت ­های صورت گرفته در مجازی­ سازی موجب شده است تا تثبیت سرور در سیستم های محاسباتی توری و خوشه ای ممکن شود. هنگام استفاده از ماشین­ های مجازی برای اجرای برنامه ­های یک شرکت، با قرار دادن چندین ماشین مجازی در یک ماشین فیزیکی می توان تعداد ماشین­ های فیزیکی موجود در یک خوشه را کاهش داد. بر این اساس تسهیم منابع خوشه بر روی برنامه ها به شکل بهتری انجام می­ شود. برای حل مشکل بارهای کاری (workloadها) پویا که از ویژگی­ های برنامه ­های خوشه ­ای محسوب می­ شوند، لازم است از تکنیک ­های تثبیت سرور پویا استفاده شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Colored Petri Nets
Heterogeneous clusters
Server consolidation

ثبت سفارش جدید