Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بارگذاری داده‌های حجیم بر سیستم‌های پایگاه‌ داده توزیع شده روی اچ‌بیس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بارگذاری داده‌های حجیم بر سیستم‌های پایگاه‌ داده توزیع شده روی اچ‌بیس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
17th IEEE/ACM International Symposium on Cluster, Cloud and Grid Computing
سال انتشار
2017
کد محصول
1013423
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
311 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کلان داده‌ها به یک فناوری فراگیر برای مدیریت حجم همیشه رو به افزایش داده‌ها شده است. در میان راه‌حل‌های کلان داده‌ها، ذخیره‌سازی داده‌های مقیاس‌پذیر به خصوص ذخیره‌سازی داده‌های مقادیر کلیدی به دلیل مقیاس‌پذیری بزرگ آن‌ها (که متشکل از هزاران گره هستند) نقشی مهم را ایفا می‌کند. جریان‌کاری رایج برای برنامه‌های کاربردی کلان‌داده‌ها شامل دو مرحله است. مرحله نخست بارگذاری داده‌ها درون مخزن داده‌ها به عنوان بخشی از یک فرآیند ETL (استخراج-تبدیل- بارگذاری) است. دومین مرحله پردازش خود داده‌ها است. بیگ‌تیبل و اچ‌بیس راه‌حل‌های مقادیر کلیدی ایده‌آل مبتنی بر مخازن داده‌هایی هستند که به شکل محدوده‌ای قسمت‌بندی شده‌اند. با این حال، مرحله بارگذاری ناکارآمد است و یک تنگنای گره تکی را ایجاد می‌کند. در این مقاله ما این تنگنا را شناسایی و کمیت‌ سنجی می‌کنیم و ابزاری برای بارگذاری داده‌های حجیم موازی را پیشنهاد می‌دهیم که این ابزار هم به شکل رضایت‌ بخشی قادر به حل تنگنا است و هم تمامی موازی‌سازی و بهره‌ وری از مخزن داده‌ها مقادیر کلیدی زیرلایه‌ای را در طی مرحله بارگذاری فراهم می‌کند. راه‌حل پیشنهادی به عنوان ابزاری برای بارگذاری داده‌های حجیم موازی روی اچ‌بیس پیاده‌سازی شده است که مخزن داده مقادیر کلیدی از اکوسیستم هادوپ است.

1-مقدمه

هر روز میلیون‌ها پتابایت داده‌ها از منابع مختلف تولید می‌شوند. زیرساخت‌های کلان‌داده‌ها، مانند دریاچه داده‌های هادوپ به منظور ارائه یک زیرساخت مقیاس‌پذیر برای مقابله با حجم‌ زیاد داده‌های غیرقابل مدیریت با تکنولوژی‌های پایگاه‌داده‌های سنتی ایجاد شده است. بسیاری از مخزن داده‌های توزیع‌شده مقیا‌س‌پذیر در دهه گذشته ایجاد شده‌اند تا قادر به پردازش مقادیر زیادی از داده‌ها باشند که اکثر آنها در حقیقت گسترش‌یافته مخزن داده‌های مقادیر کلیدی مانند بیگ‌تیبل [3]، اچ‌بیس [1]، داینامو [6] و سایر موارد بوده‌اند. مخزن داده‌های مقدار کلیدی اکوسیستم هادوپ، اچ‌بیس نام دارد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




HBase
MapReduce
HDFS

ثبت سفارش جدید