Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " رابط کامپیوتری مغز برای کنترل ویلچیر با استفاده از شبکه‌های عصبی فازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رابط کامپیوتری مغز برای کنترل ویلچیر با استفاده از شبکه‌های عصبی فازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
BioMed Research International
سال انتشار
2016
کد محصول
1013447
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله طراحی رابط کامپیوتری مغز برای ویلچیر برای افراد ناتوان جسمی ارائه می‌گردد. طراحی سیستم پیشنهادشده، مبتنی بر دریافت، پردازش و طبقه‌بندی سیگنال‌های الکتروانسفالوگرافی (EEG) و سپس کنترل ویلچیر است. تعداد اندازه‌گیری‌های تجربی فعالیت مغز با استفاده از دستورات ویلیچر انجام شده است. بر اساس فعالیت ذهنیِ کاربر و دستورات کنترلیِ ویلچیر، طراحی سیستم طبقه‌بندی بر اساس شبکه‌های عصبی فازی (FNN) در نظر گرفته می‌شود. از طراحی FNN بر اساس الگوریتمی برای کنترل فعالیت مغز استفاده می‌شود. داده‌های آموزشی برای طراحی سیستم استفاده شده، و سپس داده‌های آزمایشی برای اندازه‌گیری عملکرد سیستم کنترلی به کار گرفته می‌شود. کنترل ویلچیر تحت شرایط واقعی با استفاده از دستورات کنترل و سرعت ویلچیر انجام می‌شود. رویکرد مورد استفاده در این مقاله به کاهش احتمال طبقه‌بندی نادرست و بهبود دقت کنترل ویلچیر کمک می‌کند.

1-مقدمه

کنترل مغز انسان از صندلی‌های چرخدار برای افراد ناتوان جسمی به واسطه‌ی راحتی و هزینه‌ی نسبتا پایین، تحرک بالا و چیده‌مان سریع، توجه فراوانی را به خود جلب کرده است. اندازه‌گیری سیگنال‌های مغز انسان و تبدیل آنها به سیگنال‌های کنترلی، مستلزم توسعه‌ی رابط بین مغز و کامپیوتر است. یک رابط کامپیوتری مغز (BCI) ارتباط بین کامپیوتر و ذهن کارآموز را ارائه می‌دهد. این رابط می‌تواند مبتنی بر فعالیت مغز در طول حرکت عضله یا تغییرات ریتم سیگنال‌های مغز باشد [1]

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Brain-Computer Interface
Fuzzy Neural Networks

ثبت سفارش جدید