Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " دیدگاه های جدید درباره رفتار آلفا لاکتبالومین در برهم کنش با رسوراترول و کورکومین با تکنیک های مدل سازی اسپکتروسکوپی و مولکولی: مقایسه سیستم دوبعدی و سه بعدی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دیدگاه های جدید درباره رفتار آلفا لاکتبالومین در برهم کنش با رسوراترول و کورکومین با تکنیک های مدل سازی اسپکتروسکوپی و مولکولی: مقایسه سیستم دوبعدی و سه بعدی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of the Iranian Chemical Society
سال انتشار
2019
کد محصول
1013450
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

برهم­کنش بین α-لاکتبالومین (a-LA) و رسوراترول (RES) و کورکومین (CUR) با طیف­ سنجی­ های متعدد و نیز تکنیک­های مدل­سازی پتانسیل زتا و مولکولی مورد بررسی قرار گرفت. طیف­ سنجی فلورسانس نشان داد که RES می­تواند فلورسانس a-LA را با مکانیزم استاتیک خنک کند و زمانی­که هم CUR و هم RES در کنار هم قرار گرفتند، این اثر خنک ­کنندگی بیشتر شد. طیف­ سنجی همگام فلورسانس نشان داد که ترکیب a-LA و فاصله بین RES و باقی­ماند­ه ­های Trp تغییر کرده است. از طرف دیگر، در سیستم دوبعدی، سایت RES به Trp نزدیک­تر از Tyr بود که سهم قابل­ توجهی از باقی­ مانده ­های Trp را به فلورسانس LA نشان داد. با استفاده از تغییر مکان برانگیختگی لبه قرمز، متوجه شدیم که محدودیت تحرک در اطراف باقی­مانده ­های Trp بدون تغییر بوده است و این موضوع نشان می­دهد که سختی محیط باقی­مانده­ های Trp ثابت باقی مانده است. فاصله اتصال بین RES و باقی­مانده­ های Trp در a-LA بر اساس نظریه انتقال انرژی غیر رادیواکتیو فورستر به دست آمد و به ترتیب 2.67 و 2.78 نانومتر برای سیستم­ های دوبعدی و سه بعدی محاسبه شد. این موضوع، خنک شدن استاتیک را برای سیستم­های دوبعدی و سه بعدی به طور یکسان تایید کرد. تجزیه و تحلیل داده­ های کمّی طیف­ های نمایی دورانی نشان داد که اتصال RES به A-LA موجب تغییرات کانونی در a-LA می­شود. افزون بر این، محتوای α-helix در LA به میزان قابل توجهی در حضور RES کاهش یافت و این کاهش در سیستم سه بعدی معنی­دار بود. کوتا شدن پروتئین لیگاند نشان داد که میل RES به مجموعه (a-LA-CUR) پایین­تر از RES در a-LA است.

1-مقدمه

ترانس رسوراترول (3،5،4-trihydroxystilbene) (RES) یک ترکیب طبیعی با خواص دارویی است. این مادهريال یک استیلبنهیدروکسیل جایگزین (شکل 1) و یک فیتوالکسین معمولی (آنتی بیوتیک گیاهی) است که توسط گیاهان در پاسخ به عفونت­های قارچی تولید می­شود. این ماده در انگور، آجیل، میوه ­ها و انواع توت­ها یافت می­شود و آنتی اکسیدانی قوی با خواص ضد انعقادی قوی است. این ترکیب دارای اثرات مفیدی بر سلامت انسان از جمله فعالیت­های ضد التهابی و ضد سرطانی است (4-1). اثرات مهاری بر سیکلواکسیژناز، مهار تجمع پلاکت­ها، ATPase میتوکندری کبدی موش صحرایی، F1 ATPase انسان و تیروزیناز نیز گزارش شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید