Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " نفوذپذیری و خود ترمیمی بتن ترک خورده به عنوان تابعی از درجه حرارت و عرض ترک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نفوذپذیری و خود ترمیمی بتن ترک خورده به عنوان تابعی از درجه حرارت و عرض ترک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cement and Concrete Research
سال انتشار
2003
کد محصول
1013467
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
765 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

آزمایش‌ها بر روي بتن با مقاومت بالا به منظور تعیین نفوذپذيري و رفتار خود ترمیمی بتن ترك خورده به صورت تابعی از درجه حرارت بين 20 تا 80 درجه سانتی‌گراد و عرض ترک بين 0.05 تا 0.20 میلی‌متر انجام شدند. نتایج نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه انتقال آب با توجه به درجه حرارت می‌باشند. پیش‌بینی تئوری بر اساس ترمودینامیک سازگاری معقول و خوبی بین نتایج تئوری و آزمایش را نشان می‌دهد.

1-مقدمه

ویژگی خود ترمیمی بتن و بتن مسلح پدیده‌ای مشهور است که به عنوان ترمیم خود به خود نیز شناخته می‌شود. نشریه‌های متعدد نشان‌دهنده سطح بالایی از دانش در این زمینه هستند [1،2،6 - 8]. Edvardsen [2]، [Meichsner [6 و [Ripphausen [8، خود ترمیمی بتن را تحت شرایط مختلف آزمایش کرده‌اند. با این حال به رابطه بین خود ترمیمی و درجه حرارت توجه کمتری شده است که امری تعجب آور است زیرا فرآیندهای انتقال آب و آبشویی اغلب همراه با تغییرات دما هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Hydration products
Permeability
Blended cement
High-performance concrete

ثبت سفارش جدید