Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " ارزیابی آسیب‌های لرزه‌ای احتمالی ساختمان‌های RC بر اساس تحلیل دینامیکی غیرخطی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی آسیب‌های لرزه‌ای احتمالی ساختمان‌های RC بر اساس تحلیل دینامیکی غیرخطی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Bentham Open
سال انتشار
2015
کد محصول
1013470
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 تحلیل دینامیکی افزایشی یک ابزار قدرتمند برای ارزیابی آسیب‌پذیری و خطر لرزه‌ای ساختمان‌ها است. این تحلیل محاسبه آسیب‌های کلی سازه‌ها برای PGA های مختلف و نشان دادن این نتیجه با استفاده از منحنی خسارت را امکان‌پذیر می‌سازد. چنین منحنی‌هایی در بسیاری از روش‌ها برای به دست آوردن حالات خطر لرزه‌ای در سطح شهری استفاده می‌شوند. حتی اگر استفاده از این روش در یک محیط احتمالاتی نیاز به یک روش محاسباتی مناسب داشته باشد، این روش باید روش مرجع برای ارزیابی ریسک لرزه‌ای باشد. در این مقاله ارزیابی آسیب‌های لرزه‌ای مورد انتظار با استفاده از تحلیل دینامیکی غیرخطی ارائه می‌گردد. منحنی خسارت با استفاده از تحلیل دینامیکی افزایشی همراه با شاخص آسیب پارک و انگ به دست آورده می‌شود. عدم قطعیت مربوط به ویژگی‌های مکانیکی مواد و عملکرد لرزه‌ای در نظر گرفته می‌شود. منحنی‌های خسارت احتمالی به دست آمده می‌توانند نه تنها برای محاسبه حالات خطر لرزه‌ای در سطح شهری مورد استفاده قرار گیرند، بلکه برای برآورد زیان‌های اقتصادی نیز به کار می‌روند.

1-مقدمه

برای ارزیابی خطر لرزه‌ای سازه‌های موجود، درجه خسارت باید برای یک زلزله معین مشخص گردد. روش‌های متعددی برای محاسبه این درجه خسارت وجود دارد. یکی از آن‌ها روش شاخص آسیب‌پذیری است [1-6] که در آن کنش (عملکرد) لرزه‌ای با استفاده از مقیاس مه لرزه‌ای اروپایی [EMS-98 [7، با استفاده از شدت‌های مه لرزه‌ای و توصیف رفتار سازه‌ای لرزه‌ای با استفاده از شاخص آسیب‌پذیری تعریف می‌شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Damage curves
incremental dynamic analysis
uncertainties

ثبت سفارش جدید