Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " اثر مدل‌های مختلف آشفتگی بر ویژگی های احتراق و انتشار شعله های هیدروژن و هوا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر مدل‌های مختلف آشفتگی بر ویژگی های احتراق و انتشار شعله های هیدروژن و هوا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Hydrogen Energy
سال انتشار
2017
کد محصول
1013511
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف از این مقاله ارائه نتایج مدلسازی احتراق هیدروژن/هوا در یک محفظه احتراق میکروسیلندر است. مطالعات مدلسازی با مدلهای مختلف آشفتگی برای ارزیابی عملکرد این مدل ها در شبیه سازی های احتراق میکرو با استفاده از یک کد دینامیکی محاسباتی در دسترس تجاری انجام شده است. مدل های آشفتگی که در این مطالعه اجرا شده اند، استاندارد k-ε، گروه رینرمالیزاسیون k-ε، ریلابیز k-ε و انتقال استرس رینولدز هستند. مدل کامپوزیت سه بعدی برای بررسی تاثیر مدل‌های مختلف آشفتگی بر رفتار احتراق و هواشناسی هیدروژن/هوا طراحی شده است. ارزیابی عملکرد این مدل‌ها با بررسی توزیع دمای دیواره بیرونی مشعل، دمای مرکز مشعل، سرعت، فشار، نوع و پروفیل های NOx انجام شد. طرح واکنش احتراق با 9 گونه و 19 مرحله توسط مدل مفهوم انحلال Eddy مدل سازی شد. نتایج به دست آمده از این مطالعه با داده های تجربی منتشر شده تایید شده است. نتایج عددی نشان داد که دو معادله مدل تلاطم نتایج شبیه سازی سازگار را با داده های تجربی منتشر شده با استفاده از روند و مقدار ارائه می‌دهند. مدل گروه رینرمالیزاسیون k-ε نتایج شبیه سازی سازگار را با داده های تجربی پیدا کرد، در حالیکه مدل استرس رینولدز برای پیش بینی ویژگی های جزئی فرایند احتراق رد شده بود.

1-مقدمه

هیدروژن ساده ترین و فراوان ترین عنصر شیمیایی موجود است و می تواند به عنوان سوخت جایگزین مورد استفاده قرار گیرد [1]. استفاده از هیدروژن به عنوان سوخت، مزایای بسیاری را ارائه می دهد که شامل کاهش سطوح آلاینده ها و افت نشر گازهای گلخانه ای می شود. همچنین وابستگی به نفت خام را کاهش می دهد. هنگامی که هیدروژن در خالص ترین شکل آن استفاده می شود، تنها فرآورده با سوختن آب است. این بدان معنی است که نشر گازهای خروجی از قبیل CO، CO2 و SOx می تواند حذف شود [2]. تعداد قابل توجهی از محققان به بررسی عناصر احتراق و انتشار شعله های H2/ هوا هم از لحاظ عددی و هم آزمایشگاهی پرداخته اند. گولیر و همکاران [3] یک ست آپ تجربی برای بررسی اثر آشفتگی در رفتار احتراق مخلوط  H2/ هوا ساخته اند. آنها دریافتند که سرعت شعله به طور مستقیم با شدت آشفتگی متناسب است، اما حداکثر فشار احتراق به شدت آشفتگی غیر حساس است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Combustion
Hydrogen
Flame characteristics
Emissions

ثبت سفارش جدید