Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " بررسی حساسیتِ آنالیز خستگی لوله های PVC در معرض فشار گذرای حلقوی با توجه به پارامترهای طراحی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی حساسیتِ آنالیز خستگی لوله های PVC در معرض فشار گذرای حلقوی با توجه به پارامترهای طراحی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2015
کد محصول
1013523
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مطالعات تجربی نشان می­دهند تعداد دوره های فشار، حدود فشار مقطعی و فشار میانگینی که به ماده PVC در مرحله گذار اعمال می­شود از پارامترهایی هستند که منجر به خستگی در لوله­های PVC می­شوند. براساس این مطالعات، استانداردهایی طراحی شده اند که اطلاعات موردنیاز برای محاسبه تعداد مجاز دوره های فشار را بر روی لوله های PVC ارائه می کند.تعداد این دوره های فشار مجاز کمتر از حد مقاومت لوله­های PVC در برابر خستگی گزارش می شود تا اطمینان از کاربرد ایمن لوله های PVC همواره برقرار باشد. در این میان، تعیین تعداد و دامنه چرخه فشارهای موقت ، مساله ایی است که باید از آنالیز نتایج فشار مقطعی، بدست آید. موسسه لوله­های پلاستیکی ایده ایی را مطرح کرد که همان استفاده از برنامه کامپیوتری PACE  برای آنالیز شکست خستگی در لوله­های PE و PVC است  اما، مفهوم شدت فشار گذرا در سیستم، در این برنامه نادیده گرفته شده است بنابراین نتایج بدست آمده در بیشتر سیستم­های واقعی بحث­برانگیز است. این تحقیق به بهبود ایده­های اصولی برنامه PACE کمک می­کند. به منظور آنالیز خستگی، یک سیستم پمپاژ فرضی با استفاده از برنامه PACE و همچنین آنالیز شرایط مختلف عملکرد پمپ، ساخته شد. نتایج که تا حدودی نیز قابل پیش بینی هستند، نشان می­دهد که آنالیز خستگی  لوله­های PVC بسیار مهم است. بنابراین، مفهوم مورد نظر توسط برنامهPACE  بسیار ساده است. علاوه بر این، نتایج عددی نشان می دهد که لوله­های PVC در برابر شکست خستگی در طیف گسترده­ عملیاتی، قابل اعتماد هستند و همچنین آنالیز خستگی داده­های فشار گذرا نیز می­تواند قابل اعتماد باشد.

1-مقدمه

فشار ضربه قوچی می­تواند با تغییر ناگهانی شدت جریان در هر نقطه از سیستم­ آب و فاضلاب ایجاد ­گردد. این امر ممکن است در طول عملکرد عادی هنگامی که شرایط جریان از یک حالت پایدار به حالت پایدار دیگر تغییر می کند ایجاد گردد، مانند شروع یا توقف کار پمپ یا توسط دریچه­های تنظیم جریان،  همچنین تغییرات ناخواسته جریان مانند قطع برق پمپ، نقص در عملکرد قطعات هیدرومتری (به عنوان مثال، شدت شیر پمپ و یا انتشار ناگهانی هوا) و خطاهای انسانی که همه قادر به تولید جریان شدید هستند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Fatigue
PVC pipes
cyclic pressures
transient analysis
operation

ثبت سفارش جدید