Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " آنالیز کیفی نقایص اولیه موجود در فاضلاب U-PVC که در سایر لوله های سخت مشاهده نمی شود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنالیز کیفی نقایص اولیه موجود در فاضلاب U-PVC که در سایر لوله های سخت مشاهده نمی شود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Tunnelling and Underground Space Technology
سال انتشار
2016
کد محصول
1013526
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف از این مطالعه، بررسی  نقص های  اولیه لوله های فاضلابی  UPVC  است که درسایر لوله های سخت مشاهده نمی شود. تحقیقات میدانی بر روی لوله های فاضلابیU-PVC   تازه نصب  شده در بیشتر از 12 شهر لهستان با استفاده از تجهیزات CCTV (دوربین مدار بسته ) و یک دستگاه ویژه برای اندازه گیری انحراف انجام گرفت. این تجزیه و تحلیل بر داده های کیفی مربوط به نقایص موجود در فاضلاب UPVC متمرکز بود. سه نوع نقص، به عنوان مثال فرورفتگی, تغییر شکل( دوپهنی) و کمانش (خم شدن) به طور کامل تجزیه وتحلیل شدند تا مشخص شود آیا نوسازی خطوط لوله ها و همچنین  بهبود مدل های زوال فاضلاب موجود امکان پذیر است یا خیر. نتیجه گیری های عمده مربوط به نوع، اندازه و تکرار نقایص در لوله های  U-PVC،علل آنها، و امکان بازسازی در آینده و همچنین بهبود در مدل های زوال است.

1-مقدمه

مدیریت مناسب فاضلاب نیاز به تجزیه وتحلیل قدمت و چگونگی زوال آن دارد. تعداد زیادی از مدل های مورد استفاده برای پیش بینی فرایندهای زوال وجود دارد. (Morcous و همکاران، 2002؛ آنا و Bauwens، 2010؛ Kley، Caradot ، 2013):

این مدل ها قطعی، چند فرمولی، آماری هستند (مدل بقا کوهورت، مدل مارکوف، تجزیه و تحلیل رگرسیون لجستیک، تجزیه و تحلیل چند متغیری) و همچنین آنهایی که مبتنی بر هوش مصنوعی  هستند...
 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


PVC-U pipes
Sewers defects
Non-destructive inspection

ثبت سفارش جدید