Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " سیستم های رباتیک ابری: معماری، چالش ها و کاربردها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های رباتیک ابری: معماری، چالش ها و کاربردها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Network
سال انتشار
2012
کد محصول
1013547
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما در این مقاله یک معماری برای سیستم ­های رباتیک ابری ارائه کرده­ ایم تا به کمک آن، قابلیت­ های محاسباتی و اشتراک ­گذاری اطلاعات در رباتیک ­های شبکه شده را گسترش دهیم. این معماری ترکیبی از یک ابر ادهاک و یک ابر زیرساخت می ­باشد. ابر ادهاک متشکل از ارتباطات ماشین-به-ماشین (M2M) ربات­­های شرکت ­کننده در شبکه بوده و ابر زیرساخت توسط ارتباطات ماشین-به-ابر (M2C) ارائه می­ شود. رباتیک ابری از یک مدل رایانش ارتجاعی (الاستیک) استفاده می­ کند. در این مدل به منظور پشتیبانی از تخلیه وظایف و همچنین اشتراک­گذاری اطلاعات در برنامه ­های رباتیکی، منابع از یک استخر با منابع مشترک که در فضای ابری (قابل دسترس از هر مکان) قرار گرفته ­اند، به صورت پویا تخصیص داده می­ شوند. در اینجا پروتکل­ های ارتباطی در این معماری را مطرح کرده و آنها را مورد ارزیابی قرار می­ دهیم. علاوه بر این، چندین مدل رایانشی برای بکار گیری کاربردهای مختلف را نیز ارائه کرده ­ایم و درباره چالش­ های تکنیکی موجود در انجام محاسبات، ارتباطات و امنیت و همچنین مزایای بالقوه رباتیک ابری برای کاربردهای مختلف بحث می­ کنیم.

1-مقدمه

در طول چند دهه اخیر، سیستم های رباتیک تاثیرات اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی بر روی زندگی انسان­ ها داشته­ اند [۱]. برای مثال ربات­ های صنعتی (به ویژه بازو­های مکانیکی رباتیک) به طور گسترده ­ای در کارخانه­ ها مورد استفاده قرار گرفته ­اند تا وظایف خسته ­کننده، تکراری و خطرناکی همچون مونتاژ، نقاشی، بسته­ بندی و جوشکاری را انجام دهند. این ربات­ های از پیش­ برنامه ­ریزی شده، به علت تحمل ­پذیری، سرعت و دقت بالا، در محیط­ های تولیدی ساختاری عملکرد بسیار موفقی داشته ­اند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Cloud Robotics

ثبت سفارش جدید