Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اجتماعی " با موضوع " ارتباطات، جنبش های اجتماعی و فعالیت جمعی:یک برنامه تحقیقاتی جدید در زمینه ارتباطات برای توسعه و تغییر اجتماعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارتباطات، جنبش های اجتماعی و فعالیت جمعی:یک برنامه تحقیقاتی جدید در زمینه ارتباطات برای توسعه و تغییر اجتماعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Communication
سال انتشار
2017
کد محصول
1013548
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
159 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

افزایش تاکید به فعالیت جمعی ناشی از سوالات جدیدی است که در حوزه تحقیق و تجربه در ارتباطات برای توسعه و تغییر اجتماعی مطرح می شوند. بازیگران هدایت کننده فرایندهای فعالیت جمعی چه کسانی هستند؟ ویژگی های ارتباطاتی مداخلات آنها چه هستند؟ آنها چه نوع فرایندهای تغییر اجتماعی را انجام می دهند؟ چه شواهدی اثر فرایندهای فعالیت جمعی را نشان می دهند؟ چه چارچوب های نظری به درک ما از فعالیت جمعی و تغییر اجتماعی کمک می کنند؟ نقش مقالات علمی نوشته شده در زمینه ارتباطات در این مورد چیست؟ ما در این مقاله به این سوالات می پردازیم و موضوعات مربوط به تحول معاصر و بحث های کلیدی در ارتباطات برای توسعه و تغییر اجتماعی را بررسی کرده  و یک برنامه تحقیقاتی برای یک زمینه بین رشته ای پیشنهاد می کنیم.

1-مقدمه

روشی که ما به واسطه آن ارتباطات برای توسعه و تغییر اجتماعی (CDSC) را درک کرده و اجرا می کنیم، در یک تقاطع قرار دارد. این موضوع چندین دلیل دارد: نقد از الگوهای غالب توسعه، موج اخیر جنبش های اجتماعی پس از بحران مالی جهانی،  گسترش نقش بازیگران جامعه مدنی در توسعه های صورت گرفته در جهان، استفاده از زبان   و مفاهیم جنبش اجتماعی توسط آژانس های توسعه، روندهای رسانه ای جدید، و رسانه ای کردن زندگی روزمره..

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اجتماعی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Communication
Social Change

ثبت سفارش جدید