Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " PSO هیبرید چند هدفه برای انتخاب ویژگی مبتنی بر فیلتر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
PSO هیبرید چند هدفه برای انتخاب ویژگی مبتنی بر فیلتر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
23rd International Conference on Soft Computing
سال انتشار
2017
کد محصول
1013556
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله یک الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO) چند هدفۀ مبتنی بر فیلتر برای انتخاب ویژگی بر اساس تئوری اطلاعات ارائه می شود. الگوریتم PSO با استفاده از ویژگی های خوشه بندی و ازدحام بهبود می یابد به طوری که این ویژگی ها امکان حفظ مجموعۀ متنوعی از جواب ها در طول فرآیند بهینه سازی را برای این الگوریتم میسر می سازند. دو هدف بر اساس اطلاعات متقابل برای انتخاب ویژگی‌های بهینه به کار برده می شود، اولی سعی در به حداکثر رساندن ارتباط ویژگی ها با برچسب دسته ها دارد در حالی که دومی افزونگی در بین ویژگی های انتخاب شده را به حداقل می رساند. روش پیشنهادی بر روی چهار مجموعه داده مورد آزمایش قرار گرفته است که نتایج امیدوارکننده ای را در مقایسه با PSO چند هدفه و الگوریتم خفاش چند هدفه ارائه می دهد.

1-مقدمه

امروزه بسیاری از پایگاه های دادۀ مورد استفاده در یادگیری ماشینِ تحت نظارت یا بدون نظارت متحمل "مشقت بُعدچندی" [5] می شوند. این بدین معنی است که پایگاه های داده هم از نظر تعداد نمونه های داده و هم از نظر تعداد ویژگی ها در هر نمونه رشد می کنند. این مسئله در کارهایی مانند دسته بندی می تواند مشکل‌ساز شود زیرا حضور ویژگی های بی‌اهمیت یا بسیار همبسته می تواند دقت دسته بندی را کاهش دهد...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Feature selection
Information theory
Particle swarm optimization

ثبت سفارش جدید