Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " اثر ریاکاری اداری بر مسیر شغلی از دیدگاه کادر اداری دانشگاه Al- Balqa' Applied " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر ریاکاری اداری بر مسیر شغلی از دیدگاه کادر اداری دانشگاه Al- Balqa' Applied
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Business and Social Science
سال انتشار
2013
کد محصول
1013559
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
333 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف این مطالعه تشخیص رفتار های مربوط به ریاکاری اداری در مسیر شغلی دانشگاه Al- Balqa' Applied از نظر میزان، ماهیت، علل و ابعاد و از دیدگاه کارمندان و همچنین بررسی اثر ریاکاری اداری بر کارایی و اثربخشی  سازماندهی، برنامه ریزی، و توسعه و مدیریت مسیر شغلی(مسیر شغلی) کارمندان است. از روش SPSS برای تحلیل نمونه ای شامل 229 کارمند استفاده شد. یافته های مطالعه: ریاکاری اداری یک پدیده گسترده است و شکلی از فساد اداری است که بر کارایی و اثربخشی دانشگاه و مسیر شغلی کارکنان اثر می گذارد، بین ریاکاری اداری و مسیرهای شغلی، به استثنای حوزه برنامه ریزی، یک همبستگی وجود دارد، که دلیل این امر عدم وجود برنامه ریزی  برای مسیر شغلی است. در این مطالعه مجموعه اقداماتی جهت کاهش ریاکاری اداری پیشنهاد می شود.

1-مقدمه

جوامع به عنوان محیط های اجتماعی کلی با درجات مختلفی بر سازمان ها اثر می گذارند، این درجه به میزان انطباق بین متغیرها و فعالیت سازمان و همچنین تغییر در ترکیب ساختار، وابسته است. با وجود از بین رفتن فضاهای محدود انتقال اطلاعات  و اثر ابزارهای جهانی سازی بر فرهنگ های مختلف دنیا، فرهنگ کشورهای عربی هنوز در برخی مفاهیم مربوط به الگوهای رفتاری و اجتماعی دچار تردید است، مفاهیمی که ساختار کلاس های قبیله ای، منطقه ای و اقتصادی و عینیت و بی طرفی را به هم پیوند می دهد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Administrative hypocrisy
Al- Balqa' Applied University
Career Path

ثبت سفارش جدید