Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زمين شناسی " با موضوع " شرح و توصیف ناهنجاری های ژئوشیمیایی با استفاده از مدل های فراکتال در ناحیه هکینگ ایالت یونان چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شرح و توصیف ناهنجاری های ژئوشیمیایی با استفاده از مدل های فراکتال در ناحیه هکینگ ایالت یونان چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Geochemical Exploration
سال انتشار
2010
کد محصول
1013560
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
10 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ناحیه هکینگ که در کمربند معدنی سانجیانگ قرار دارد، دارای ناحیه معدنی طلای بیا  است که حاوی سنگ سماق قلیایی، سنگ­ های مافیک آتشفشانی امیشان و مجموعه سنگ­ های رسوبی می­ باشد. سی­ ونه عنصر مشاهده شده در نمونه­­ های رسوبی آبراه ه­ای در بررسی ژئوشیمیایی 1:200000 در ناحیه هکینگ را می­ توان با استفاده از تحلیل مولفه اصلی به چهار گروه تقسیم ­بندی کرد. دو مدل فراکتال یعنی مدل غلظت – مساحت و مدل اندازه – تعداد در تعیین آستانه عناصر نوعی در چهار گروه مورد استفاده قرار می­ گیرند. آستانه­ های بدست آمده از دو مدل مشابه هستند. مطابق با این آستانه ­ها، توزیع غلظت عنصری را می­ توان به سه بخش تقسیم کرد که هر کدام از آنها با یکی از صخره­ سنگ­ ها همبسته هستند و این امر، نشان می­ دهد که سنگ سماق قلیایی،  با صخره­ سنگ­ های معدنی­ شده طلا، صخره ­سنگ ­های مافیک و صخره ­سنگ­ های رسوبی همبسته هستند. این مقاله نشان می­ دهد که رویدادهای زمین ­شناختی مختلف را می­ توان با مدل­ های فراکتال مختلف مربوط به توزیع عنصری مشخصه ­یابی کرد.

1-مقدمه

شرح و توصیف ناهنجاری­ های مربوط به پس ­زمینه ­های ژئوشیمیایی، تاثیر بالایی در تحلیل تکامل زمین شناسی و فرایند تشکیل کانسنگ داشتند. معمولاً، کلید پردازش داده ­های ژئوشیمیایی، تعیین یک آستانه برای جداسازی ناهنجاری ­ها از پس ­زمینه ژئوشیمیایی و شرح نواحی کانه ­زایی شده یا تمایز منابع طبیعی و انسان ­شناختی است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زمين شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زمين شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Fractal
Geochemical anomaly
Sanjiang

ثبت سفارش جدید