Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حقوق " با موضوع " رویکرد دادگاه های انگلیس در خرق حجاب شرکتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکرد دادگاه های انگلیس در خرق حجاب شرکتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Liton Chandra Biswas
سال انتشار
2011
کد محصول
1013566
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
225 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

خرق حجاب شرکتی یا نادیده گرفتن شخصیت شرکت، یک موضوع رایج در عرصه شرکت های مدرن است. غالبا از دادگاه های انگلیس درخواست می شود که شخصیت حقوقی مستقل شرکت و سهامداران آن را نادیده بگیرند. اما دادگاه های بریتانیا بندرت به این مساله پاسخ می دهند. دادگاه ها غالبا عدم تمایل خود را به خرق حجاب شرکتی نشان داده اند. آنها تلاش می کنند که موجودیت حقوقی شرکت در تمامی پرونده ها رعایت شود حتی اگر نیاز به خرق حجاب شرکتی برای تضمین عدالت باشد. در این مقاله سعی شده که برخی پرونده ها بررسی شود تا آناتومی این رویکرد عدم تمایل بدقت بررسی گردد.

1-مقدمه

در هر کسب وکاری، ریسک ها یا زیان ها یا شکست های ذاتی وجود دارد. زیان یا شکست ممکن است نتیجه عوامل مختلفی مانند حادثه، رکود، مدیریت ضعیف و غیره باشد. از این رو، افراد نسبت به ایجاد کسب وکارهای جدید به دلیل ترس از شکست، یا از دست دادن داراییهایشان از جمله منزل شخصی برای پوشش زیان یا بازپرداخت وام بانکی اخذ شده برای تاسیس شرکت، اکراه دارند…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حقوق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حقوق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Piercing Corporate Veil

ثبت سفارش جدید