Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " واکنش رادیکال های نیتروژن با ترکیبات آلی – فلزی تحت کاتالیز Ni: آبشارهای عامل دارسازی با آمینو و N – آریلاسیون " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
واکنش رادیکال های نیتروژن با ترکیبات آلی – فلزی تحت کاتالیز Ni: آبشارهای عامل دارسازی با آمینو و N – آریلاسیون
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Angewandte Chemie International Edition
سال انتشار
2019
کد محصول
1013568
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، یک استراتژی برای تولید رادیکال­ های نیتروژن از طریق انتقال الکترون منفرد حالت پایه با گونه ­هایNiI ارگانیل ارائه می­ شود. بسته به تمایل رادیکال N، دو نوع فرایند توسعه یافته است. در مورد N – آریلاسیون مستقیم رادیکال­ های آمینیل هسته ­دوست با آریل، واکنشگرهای ارگانوزینک، ارگانو کربن و ارگانوسیلیکون حاصل شدند. در مورد رادیکال­ های آمیدیل الکترون­ دوست، فرایندهای آبشاری شامل چرخه ­زایی درون مولکولی و سپس واکنش با ترکیبات آلی – فلزی آریل و آلکیل ایجاد شده است. آبشار چرخه ­زایی – آلکیلاسیون - N، منجر به انفصال مجددی در مجموعه لاکتام­ های استخلافی و پیرولیدین­ ها می ­شود که پتانسیل آن در سنتز کلی کوتاه چهار آلکالوئید سمی نشان داده شده است.

1-مقدمه

رادیکال­ های نیتروژن، واسطه­ های سنتزی متنوعی هستند که انواع واکنش ­های شیمیایی را به پیش می­ برند [1]. در کل، این مواد در چرخه ­زایی درون مولکولی [1]، ربایش 1,5 H – اتم (HAT) [2]، و افزودن بین مولکولی به سیستم­ های π مورد استفاده قرار می­ گیرند (طرح 1A). جریان واکنش ­پذیری در حال توسعه، کاربرد این مواد در فرایندهای مبتنی بر فلز واسطه است که در آن از رادیکال­ های C بسیار بهره گرفته می ­شود (طرح 1B) [4]…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Nitrogen-Radicals

ثبت سفارش جدید