Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک الگوریتم بهبود یافته برای خلاصه سازی ویدئو – رویکرد مبتنی بر رتبه گذاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوریتم بهبود یافته برای خلاصه سازی ویدئو – رویکرد مبتنی بر رتبه گذاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2016
کد محصول
1013579
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

خلاصه ­سازی ویدئو یکی از رویکردهای نوید بخش برای درک موثر محتوای ویدئویی است. در خلاصه­ سازی ویدئو فریم ­هایی که محتوی اطلاعات مفید می ­باشند انتخاب می ­شوند. هدف از انجام این رویکرد، تولید خلاصه­ ای از ویدئو است که برای کاربر مفید بوده و بیانگر کل ویدئو می­ باشد. در این مقاله، رویکرد پیشنهاد شده برای خلاصه سازی ویدئو از چندین ویژگی جهت انتخاب فریم­ های کلیدی بهره می­ برد. این ویژگی­ ها شامل میزان بیانگری، یکنواختی، توجه استاتیک، توجه زمانی و کیفیت­ های تصویری از جمله رنگارنگ بودن، روشنایی، کنتراست، تعداد رنگ و توزیع لبه می­ باشند. در این مطالعه آزمایشاتی بر روی ویدئوهای موجود در open-video.org انجام شده و نتایج بدست آمده از این آزمایشات با مشاهدات عینی مقایسه شده ­اند. نتایج بدست آمده همچنین با الگوریتم­ های مطرح شده در مقالات مورد مقایسه قرار گرفته و نتیجه حاصل از این مقایسات نشان می ­دهند که رویکرد پیشنهادی عملکرد بهتری دارد.

1-مقدمه

پیشرفت ­های صورت گرفته در فناوری­ های ذخیره ­سازی و رسانه دیجیتال، موجب ضبط و انباشتگی حجم زیادی از داده ­های ویدئویی شده است. در هر دقیقه حجم زیادی از فایل­ های ویدئویی در وب­ سایت­ هایی همچون یوتیوب، دیلی­ موشن، فلیکر و سایر وب­ سایت­ های اشتراک گذاری ویدئو آپلود می­ شوند. از آنجایی که موتور­های جستجو برای هر موضوع هزاران پیشنهاد را ارائه می­ کنند، کاوش کردن در داخل این ویدئوها جهت یافتن ویدئوی مورد نظر کار وقت ­گیری است…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Keyframes
Quality
Representativeness

ثبت سفارش جدید