Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " فرايند تحليل سلسله مراتبي در انتخاب شيوه بهينه مكمل رزوتورال نمونه‌هاي نوشيدني شراب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرايند تحليل سلسله مراتبي در انتخاب شيوه بهينه مكمل رزوتورال نمونه‌هاي نوشيدني شراب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Microchemical Journal
سال انتشار
2018
کد محصول
1013581
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در اين مطالعه، از فرايند تحليل سلسله مراتبي براي رتبه‌بندي شيوه‌هاي تحليل استفاده شد، از اين روش در مورد مكمل رزوراتورال نمونه‌هاي نوشيدني شراب استفاده شد. 19 شيوه تحليلي متفاوت براساس معيارهاي اقتصادي، زيست محيطي و مترولوژيكي تشريح شد كه نهايتا به 10 زيرمعيار تقسيم گرديد. پيش از بكارگيري شيوه تحليل سلسله مراتبي، از تعداد داده‌هاي ورودي به تحليل خوشه اي كاسته شد. هدف تحليل اول شيوه سلسله مراتبي، رتبه بندي شيوه‌هاي تحليل خوشه اي بود در حاليكه در تحليل دوم، بهترين شيوه براساس بالاترين رتبه بدست آمده در تحليل اول، انتخاب گرديد. رويه مبتني بر تزريق مستقيم نمونه به كروماتوگرافي مايع با بالاترين عملكرد و قابليت تشخيص UV، بيشترين مزيت را دربرداشت. تحليل سلسله مراتبي، ابزار قوي براي ارزيابي و انتخاب مناسب ترين شيوه تحليل در ميان چندين شيوه موجود است. در حقيقت، تاكيد شد كه از ميان شيوه هاي MCDA هيچ شيوه كاربردي براي انتخاب شيوه بهينه تحليل در ادبيات يافت نشد.

1-مقدمه

بدون شك، ارتباط ميان رژيم غذايي و سلامت بخش وسيعي از ادبيات مربوط به اجزاء بيوزيستي موادغذايي را شامل شده است. از ميان محصولات غذايي و آشاميدني ها، بعد نوشيدني ها ضروري بوده و باعث ارتقاء و بهبود سلامت مي شود. در مورد شراب بويژه شراب قرمز سال ها مطالعاتي صورت گرفت و مشخص گرديد كه مصرف متعادل شراب قرمز با سلامتي در ارتباط است و ريسك ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي را كاهش داده و خواص ضدسرطاني دارد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید  .


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید