Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " الگوریتم SAR ADC با افزونگی و اصلاح خطای دیجیتال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم SAR ADC با افزونگی و اصلاح خطای دیجیتال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEICE transactions on fundamentals of electronics, communications and computer sciences
سال انتشار
2010
کد محصول
1013586
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله، الگوریتمی را برای ADC های تقریب متوالی (SAR) با همپوشانی گام ها تشریح می کند که به خطاهای تصمیم گیری مقایسه (مثلا ناشی از تثبیت ناکامل DAC) اجازه می دهد که به صورت دیجیتال، اصلاح شوند. ما این الگوریتم جستجوی غیر دودویی را تعمیم داده و بیان می کنیم که کدام خطاهای تصمیم گیری را اصلاح می کند. این الگوریتم، نیاز به گام های تبدیل SAR ADC بیشتری نسبت به یک الگوریتم جستجوی دودویی دارد، اما نشان می دهیم که سرعت نمونه برداری یک SAR ADC با استفاده از این الگوریتم، می تواند سریع تر از یک SAR ADC جستجوی دودویی متداول باشد، زیرا دومی باید منتظر زمان نشست DAC درون SAR ADC، باشد.

1-مقدمه

SAR ADC های قرار گرفته در تراشه های میکروکنترلر، به طور گسترده در کاربردهای الکترونیک خودرو استفاده شده اند [1] و در چنین کاربردهایی، قابلیت اطمینان بالا، سرعت بالا و دقت بالا، توان پایین و هزینه پایین، مورد نیاز هستند.  ما در این مقاله، الگوریتم تعمیم یافته ای را بررسی می کنیم که از یک مقایسه کننده استفاده می کند و برای دقت N بیتی، نیاز به M گام دارد که در آن، M>N (به عبارت دیگر، از همپوشانی گام ها استفاده می کند)...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید  .


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


SAR ADC Algorithm

ثبت سفارش جدید