Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل پایداری و طراحی کنترلر ریزشبکه های DC با بارهای ثابت توان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل پایداری و طراحی کنترلر ریزشبکه های DC با بارهای ثابت توان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON SMART GRID
سال انتشار
2015
کد محصول
1013602
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 ریزشبکه­ های dc، متشکل از واحدهای مبدل الکترونیک قدرت هستند که به یک شبکه، با بارها و منابع متصل­ اند. آنها معمولا در سیستم ­های قدرت کشتی­ها، هواپیما و ... یافت می­شوند. این مقاله بر مطالعه­ ی پایداری مبدل­ های توان مبتنی بر ریزشبکه­ های dc، تمرکز دارد. فرکانس­ های بالای سوئیچینگ الکترونیکی به گونه ­ای کنترل می­شوند که ولتاژ، جریان و یا توان را ثابت نگه می­دارند. با وجود پهنای باند بالا، آنها را می­توان به صورت یک بار ثابت توان، ساده­ سازی کرد. به همین دلیل یک سیستم غیرخطی بوجود می­آید که با وجود آن دیگر پایداری موضعی برقرار نمی­گردد. روش­هایی که ارائه ­شده است در آثار مورد بررسی قرار خواهند گرفت و یک روش مبتنی بر بهینه­ سازی نیمه­ معین(SDP) نیز برای ساده ­سازی تحلیل پایداری ریزشبکه­ های dc توسعه داده خواهد شد. علاوه بر این، یک رویکرد قوی کنترلر مبتنی بر روش مشابه با SDP به منظور تضمین و توسعه ناحیه­ ی پایداری با استفاده از ذخیره­ سازی انرژی پیشنهاد شده است.

1-مقدمه

پیشرفت­ های اخیر در الکترونیک قدرت، طیف گسترده ­ای از فرصت­ها را در طراحی ریزشبکه­ ها برای برنامه­ های ماموریتی خاص ارائه می­دهد. عمدتا به منظور افزایش کارآمدی و بهینه­ سازی مدیریت انرژی، از شبکه­ های  dc با ولتاژ پایین/ متوسط ​​بهره گرفته می­شود...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید