Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کاهش ریپل گشتاور درایوهای موتورهای بدون جاروبک DC بر اساس بهینه سازی جریان مرجع با استفاده از کنترل ساختار متغیر یکپارچه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاهش ریپل گشتاور درایوهای موتورهای بدون جاروبک DC بر اساس بهینه سازی جریان مرجع با استفاده از کنترل ساختار متغیر یکپارچه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTION ON INDUSTRIAL
سال انتشار
2014
کد محصول
1013606
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
11 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

 در این مقاله، یک روش بهینه­ کنترل جریان با استفاده از کنترل ساختار متغیر یکپارچه(IVSC)، به منظور کاهش ریپل گشتاور در موتورهای­ بدون جاروبک DC (BLDC) پیشنهاد داده شده است. در روش معمول کنترل جریان، اگر نیرو محرکه­ ی معکوس(back-EMF) شکل ­موجی ذوزنقه ­ای غیر ­اید­ه ­آل داشته باشد، ریپل گشتاور ایجاد می­شود. بر اساس شکل­ موج نیرو محرکه­ ی معکوس، این روش پیشنهادی می­ تواند جریان مرجع را در مود کموتاسیون و مود هدایت دو فاز، بهینه­ سازی کند. به همین منظور، برآوردگری به نام برآوردگر مرتبه­ کامل لئونبرگر برای ارزیابی شکل موج ­های نیرو محرکه­ ی معکوس طراحی شده است. در طول کموتاسیون، کنترل کموتاسیون با مود کموتاسیون دو یا سه فاز به منظور کاهش ریپل گشتاور توسط کنترل جریان سیم­پیچ ­های غیرکموتاسیونی برای ردیابی جریان مرجع، بکار گرفته می­شود و اینورتر سه فاز(وارونگر سه فاز) با توجه به میزان جریان تغییر و اختلاف بین جریان مرجع و جریان واقعی، بین دو مود سوئیچینگ جابجا می­شود. کنترلر­های جریان(کنترل­ کننده­ های جریان) با IVSC که ظرفیت حذف نویز پهن­باند و مقاومتی قوی در برابر اغتشاشات خارجی را نشان می­دهد، برای بدست آوردن جریان ­های فاز بهینه طراحی شده ­اند و موکد نتایج تجربی اثربخش این روش پیشنهادی هستند.

1-مقدمه

موتورهای بدون جاروبک DC بدلیل داشتن مزایایی همچون اندازه کوچک، چگالی توان بالا و کنترل و استفاده­ ی آسان، به طور گسترده­ای در زمینه­ های حمل و نقل­های هوایی، برق اتومبیل و لوازم خانگی مورد استفاده قرار گرفته­ اند. اگر که کنترل جریان رایج مورد استفاده قرار گرفته باشد و نیرو محرکه­ ی معکوس نیز شکل ­موجی ذوزنقه­ ای غیر ­اید­ه ­آل داشته باشد، آنگاه قطعا ریپل گشتاور به همراه خواهیم داشت. کموتاسیون در درایوهای BLDC، در زاویه­ ی الکتریکی 60 درجه اتفاق می­افتد و اگر جریان­های­ سیم­پیچ­ های غیرکموتاسیونی نتوانند در طول کموتاسیون جریان مرجع را ردیابی کنند، ریپل گشتاور نیز ایجاد می­شود. ریپل گشتاور باعث ایجاد ارتعاش، نویز و ریپل سرعت می­شود؛ بنابراین عملکرد کنترل موتور را کاهش می­دهد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید  .


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Brushless DC drives
integral variable structure control
reference current optimization
torque r

ثبت سفارش جدید